© 2024 solvo B.V.

Transpireren

De laatse paar weken komt het snachts voor , dat ik vreselijk transpireer. Ik voel het pas als ik wakker wordt. Ik heb geen nachtmerries e.d . Het is zo erg dat mijn dekbed goed nat is. Weet iemand waaraan het zou kunnen liggen. Zit er een 1 of andere ziekte in me?


Hoe oud ben je? Overigens is het wel verstandig dat als dit blijft aanhouden om even naar de huisarts te gaan. Kort gezegd: ja, dit kan een ziekte zijn, maar dat hoeft absoluut ook niet.

label.Geplaatst op 2004-08-26 23:25:03


Als je boven de 40 bent kan het de overgang zijn. Maar nachtmerries kunnen ook komen doordat je het te warm hebt als je slaapt. En ik moet zeggen dat ik de laatste maanden het snachts ook errug warm heb, en ook dat dekbed van me af gooi snachts omdat ik het zo heet heb. Nu komt dit bij mij niet door overgang (dit niet, andere dingen wel) want mijn man heeft het ook zo vreselijk heet snachts. Het lijkt wel of de hitte van de zomer nog in de huizen zit, ook al slaap je met het raam open, zoals wij.

label.Geplaatst op 2004-08-30 15:36:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren