© 2024 solvo B.V.

Trombose

Geachte Lezers Heeft er iemand ervaring met zelf controle van trombose ? Ik weet dat zoiets bestaat, maar heb daar zelf nog geen ervaring mee, graag zou ik weten of er iemand is die mij zijn ervaring zou willen vertellen, en eventueel advies geven. Mogelijke reacties graag op mijn e-mail adres:pjanssen1954@hotmail.com Mvg P.Janssen


hoi peter ik heb er ook wel eens iets over gelezen dat zelfmeting mogenlijk is. op de trombosestartkabel staat hier wel iets over en bij de trombosedienst kunnen ze je daar geen informatie geven? ik zit er zelf ook over te dubben want ik ben 35 en moet voor altijd bloedverdunners blijven gebruiken maar ik vind naalden niet zo leuk laat staan dat ik mezelf moet prikken met de fragmin lukte me dat ook niet heel veel succes en laat eens weten wat de mogelijkheden zijn als je daarachter bent groetjes annelies

label.Geplaatst op 2005-04-14 08:21:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren