© 2024 solvo B.V.

U en de apotheek

Beste forumbezoekers, In verband met een opdracht voor mijn opleiding ben ik het volgende aan het onderzoeken: - wat vindt u van uw apotheek en hoe zou u in de toekomst het liefst aan uw geneesmiddelen komen? -zijn er diensten die u nu in uw apotheek mist, maar graag in de toekomst daar geregeld zou hebben? - ziet u een meerwaarde in de apotheek boven bijv. de drogist, supermarkt en evt. andere medicijnuitdeelpunten? -zijn er dingen in de apotheek van nu waaraan u zich minder of meer ergert? -zijn er zaken waarvoor u absoluut naar een apotheek wilt? -heeft u bepaalde verwachtingen ten aanzien van de apotheek van de toekomst, hoe die voor u moet zijn? Hopelijk wilt u uw mening spuien,hoeft niet perse per vraag; wel graag uw leeftijd en man/vrouw vermelden! Alvast heel erg bedankt,ik zal er erg mee geholpen zijn. student farmaceutisch consulent.


De apotheker is van belang om goede en betrouwbare informatie te geven en daarbij als het enigszins kan medicijnen met dezelfde werking in goedkopere vorm aan te bieden. Het is een dienstverlenend bedrijf. Onze apotheker is ten alle tijden bereid om medicijnen thuis te bezorgen als je het niet zelf kan halen. Bij een drogist zou ik niet zo graag medicijnen willen vinden die door een arts zijn voorgeschreven, alleen bijvoorbeeld de paracetamol, asperine en dergelijk die nu verkrijgbaar zijn. Dit vind ik persoonlijk meer dan genoeg. Onze apotheker geeft zeer duidelijke uitleg en staat in goed contact met de huisarts, specialst voor eventuele vragen. Succes met uw studie Huub Fest (55) E: huipie82@hotmail.com I: http://clix.to/huipie Huub's Fibromyalgiesite

label.Geplaatst op 2004-06-13 07:06:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren