© 2024 solvo B.V.

Uitslag horloge

Voor twee jaar geleden heb ik een horloge gekocht (double). Sinds een paar weken geeft hij af (zwarte vlekken). Bij mijn moeder is dit niet het geval wanneer ze mijn horloge draagt. Hoe is dit mogelijk? Ligt dat aan de zuurgraad van mijn huid? En hoe kan het dat ik hier de laatste paar weken last van heb en voorheen niet? Ligt het misschien aan de pil (diane 35)?? Hoop snel bericht terug te ontvangen... Met vriendelijke groet


Aja, Ik herken dit. Vroeger ook last van gehad. Heeft toen geen gevolgen gehad. Was toen nog jong. Ouder geworden (69 jaar) gaf een zilveren ring op den duur wel ontstekingen. Kennelijk heeft dat te maken met een toenemende overgevoeligheid voor bepaalde metalen. Vreemdeling

label.Geplaatst op 2006-12-23 23:26:33


Een oom van mij heeft dat gehad. Hij heeft toen een titanium horloge gekocht. Toen was zijn allergie over.

label.Geplaatst op 2007-01-11 15:22:02

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren