© 2024 solvo B.V.

Uitval been

wie kan mijn vertellen of je een soort verlammings verschijnsels kan krijgen door dat je erg zwakke spieren heb wordt fyso aan geraden maar door steeds die uitval van mijn linker been komt daar weinig van heb ook last van mijn rug alvast bedankt evelien


uitvalsverschijnelen kunnen samengaan met bepaalde rugklachten. als je huisarts hiervoor fysio heeft aageraden kun je dat beter wel doen. ik begrijp niet zo goed waarom dat er niet van komt met die uitvalsverschijnselen. de fysio kan heel vaak goed het probleem bij de klachten in kaart brengen. veel succes

label.Geplaatst op 2005-12-13 17:08:25


Gizmo, zou het een hernia kunnen zijn? Want dat is rugpijn met uitstraling naar een been en kan het dat er ineens geen gevoel meer zit in een been, omdat er zenuwen bekneld zitten. Omdat er tussen je wervels kraakbeen is weggesleten of woekeringen zijn of zo iets. Dus misschien kun je vragen aan je dokter of het een hernia is? Sterkte!

label.Geplaatst op 2005-12-13 20:58:41


Hallo medics, Ik heb even een vraag die voor nij best wel belangrijk is . Iemand die ik Heel goed ken kreeg gisteren terwijl ze zat een enorme pijnscheut ( ze zei zelf dat ze niuks kon doen) vanuit onderrug haar hamstriongs helemaal naar onder toe tot aan haar enkels. Ze kon op dat moment ook niet bewegen. Heb haar ham strings vast gepakt en ligt gekneek t . Maarmijun vraag is : wat kjan dit zijn en wat te doen?

label.Geplaatst op 2006-09-18 21:03:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren