© 2024 solvo B.V.

Uitval rechterbeen

Bij de bevalling van mijn tweeling in 2000 heb ik mijn stuitbeen bezeerd, maar ben pas jaren later in de onderzoekmolen terecht gekomen. Ik heb ondraaglijk pijn aan mijn stuitje en bekken, en met als bijkomst uitval van mijn rechterbeen. Ik ben al diverse keren hard gevallen (erg genant, mensen denken dat je gedronken hebt...) en kan bijna niet meer lopen en fietsen. Er zijn nucleaire botscans, röntgenfoto\'s en een mri gemaakt. Ik ben bij de orthopeet, de neuroloog en de gyneacoloog onderzocht, maar er is niets te vinden... Ik ben echt wanhopig. Ik heb drie jonge kinderen waar ik binnenkort niet meer voor kan zorgen. Wie kent mijn klachten en wat is er nog voor optie?


ik heb veel overeenkomsten wat dit betreft alleen komt het bij mij door de rug word met medicijnen behandeld ver hebben ze verschillende blokkade"s 'gezet' het is geen wonderbeh (bij de pijnbestrijding0 mss is dit ook voor jou een optie het is altijd beter dan dat je straks niet/nauwelijks kunt lopen sterkte

label.Geplaatst op 2007-06-22 17:59:40


Welke medicijnen gebruik jij? Ik slik tramal, paracetamol, ibuprofen, arcoxia en diclofenac om de drie uur van alles 2 behalve de tramal, die is voor snachts. Dat is dus veel te veel, maar nodig om mijn dag door te komen. Ik wacht nog steeds op een 'uitnodiging' van de pijnpoli van het LUMC, daar gaan ze kijken wat voor pijnstillers ik moet hebben...

label.Geplaatst op 2007-07-03 12:09:32


als pijnstilling gebruik ik paracetemol/codeinne diclofenac morfine tramal oxynorm idometacine en voor zenuwbesch efexor veel he? maar het is niet anders groertjes rokcy

label.Geplaatst op 2007-07-20 17:26:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren