© 2024 solvo B.V.

Vaak plassen door goedaardige prostaatvergroting

ca.20 keer per dag naar toilet bij normaal drinken, geneesmiddelen en Kentera pleisters helpen niet, geen zin in een operatie omdat de rest prima functioneert wie heeft er een betere oplossing dan niet drinken?


Heb je sawpalmetto al geprobeerd? Ik (ssttt... 63) neem al een jaar of 4 sawpalmetto capsules, 1 per dag en ik koop ze via het Internet bij Sawpalmetto.com (98% puur). Dit extract van de dwergpalm werkt bij MIJ uitstekend! Toen ik merkte dat ik meer moest gaan plassen en hiervoor ook 's nachts mijn bed uit moest ben ik met dit middeltje begonnen. En nu? Hoef nog maar heel af en toe mijn bed uit (1 x per maand is nog te hoog geschat denk ik), maak weer flinke plassen en kan mijn plas weer langdurig ophouden zonder enige inspanning. Overigens valt mij op dat ik sneller moet plassen als ik thee gedronken heb dan wanneer het gaat om melk, water of frisdrank (alcohol drink ik niet).

label.Geplaatst op 2006-02-17 19:44:09


Hoi T, Pompoenpitolie en/of beredruif (fytotherapie) kan wel eens helpen...

label.Geplaatst op 2006-02-20 23:03:54

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren