© 2024 solvo B.V.

Vage buikklachten

Ik heb nu al een half jaar last van het volgende: als ik op mijn buik druk direct naast het bot van mijn bekken voel ik pijn, zowel links als rechts. Heb er geen erge last van, maar wil weten wat het is. Ben bij huisarts geweest, deze constateerde in eerste instantie blaasontsteking, dacht ook aan prostaatontsteking. Peniciline gehad, blaasonsteking weg, pijntje bleef. Echo van de nieren laten maken, kijken of ik nierstenen had. Niet dus. Toen iets gehad om de darmen te kalmeren, hielp niet. conlusie: prikkelbare darm. Ik ben toen voor een 2nd opinion naar zijn collega gegaan, en deze gaf ook als diagnose: prikkelbare darm. Volgens hem is verder onderzoek echt niet nodig. Advies: let op voeding. Ik eet echter eerder te veel als te weinig vezels. Mijn ontlasting is redelijk normaal, geen bloed of i.d. Wat ik wel constateer is relatief meer onverteerde voeding in de ontlasting. \\\'t Is vrijwel nooit te hard, wel heb ikde indruk dat het te zuur is. Wie weet raad? Ik zit zelf te denken om een scan te laten doen, al of niet op eigen kosten.


Beste BK123, Heb je weleens gedacht om een ontwormingskuur te doen. Het is altijd mogelijk bij vage buikklachten dat je spoelwormen zou kunnen hebben. Een kuurtje, al zou je ze niet hebben, kan geen kwaad. Het is maar een optie, maar als het zou helpen, wel een goede!! Groetjes, Charmilla

label.Geplaatst op 2004-04-29 22:53:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren