© 2024 solvo B.V.

Vage klachten

ik heb altijd last van misselijkheid en ik ben altijd moe en duizelig hoofdpijn en heb ook vaak buikpijn in het ziekenhuis hebben ze ook al heeeel veel onderzoeken gedaan maar ze zijn er nog niet achter nu begint op een of andere rare manier mijn vriend het ook van mij overnemen die heeft nu precies dezelfde klachten (in iets mindere mate) weet misschien iemand op dit forum wat het kan zijn??


Hoi Misschien is het niet iets medisch, maar ligt aan het huis. Heeft je vriend het sinds hij bij jouw komt? Of al eerder. Ze zeggen weleens dat als je verkeerde stralingen (energie) door je huis hebt lopen, dat je ook dat soort klachten kan krijgen. Groetjes

label.Geplaatst op 2007-05-21 11:05:24


Als jouw vriend de zelfde klachte begint te ontwikkelen dan liggen deze niet op het lichamelijke vlak. In medische termen hebben jullie dan last van psycho-somatische problemen met bijkomende lichamelijke klachten. De oorzaken, en dat kunnen er veel zijn, liggen dan over het algemeen op het psychische vlak. Probeer er achter te komen welke problemen er zijn en ga daar mee aan de slag. Succes

label.Geplaatst op 2007-05-24 20:40:22


Dacht ik ook aan Dolfie. Informeer eens bij je buren of er daar ook klachten van gelijke soort zijn.

label.Geplaatst op 2007-05-24 21:04:05

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren