© 2024 solvo B.V.

Vaseline tegen opengescheurde voorhuid?

Ik was laatst degene die een bericht had achtergelaten over de openschurende voorhuid, maar nu zegt mijn vader dat ik gewoon vaseline op mijn eikel kan smeren en dat het dan na een weekje wel over gaat, kan dat? Is dit wel goed ?


Hallo, Je kunt inderdaad gewoon vaseline gebruiken. Let op een goede voorhuidhygiëne (iedere dag goed wassen) zodat je een eventuele ontsteking voorkomt. Ik weet niet in hoeverre het is ingescheurd, als het een redelijk 'grote' scheur is, zou ik toch voor alle zekerheid langs de huisarts gaan. Gr Jef.

label.Geplaatst op 2005-05-08 05:31:19

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren