© 2024 solvo B.V.

Verdikking knieholte

Hallo, Werd een paar maanden geleden wakker met een pijnlijke knieholte en zag daar een verdikking. Die is er nog steeds en zie daar sinds kort ook wat verdikte blauwe aderen. Kunnen dat spataderen zijn? Kan dat in een knieholte? Het gekke is, dat ik nu alleen last heb van de zij(binnen)kant van die knie, vooral met bukken en na veel lopen. Hoop dat iemand dit herkent.


Het kunnen inderdaad spataderen zijn,als je er veel last van hebt moet je even langs de huisarts.Dat het zo plotseling is ontstaan lijkt me wel gek...maar wie weet kan dat.

label.Geplaatst op 2005-11-18 23:30:50


Er zijn inmiddels foto's en een echo gemaakt en het blijkt om een Baker's cyste te gaan, als gevolg van artrose. Ben hier erg van geschrokken, vooral van die artrose. Hou erg van steps, bodyshape, enz. en nu mag ik m'n kniegewrichten niet meer belasten....Heeft iemand zo'n cyste weleens gehad en hoe is dat behandeld? Krijg er steeds meer pijn van en een stuk lopen lukt me al niet meer. Groetjes, Yolanda

label.Geplaatst op 2006-01-20 17:00:30


Bedankt voor je snelle reactie. Dus je denkt dat het toch wel spataderen kunnen zijn? Zou zo'n verdikking er dan ook bij kunnen horen? Er zit echt een behoorlijke bobbel in m'n knieholte. Ik zal zeker naar de huisarts gaan als ik last blijf houden. Groetjes, Yolanda.

label.Geplaatst op 2005-11-18 23:53:36


die bobbel weet ik niet wat dat is,maar ik zou het gewoon even na laten kijken.Zeker als je er nog last van hebt.Ook spataderen kunnen veel last geven,daar kunnen ze best wat aan doen hoor.

label.Geplaatst op 2005-11-19 17:15:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren