© 2024 solvo B.V.

Vetten uit bloed

Hallo.. Ik las net op service apotheek dat er ook medicijnen bestaan die de vetten uit het bloed halen.. Er staan helaas geen namen bij.. Waar ik denk dat CO wel weet welke medicijnen dat zijn. CO om welke medicijnen gaat het?? Groetjes Emmy


Ik heb het al in een vorige post gemeld, dat zijn de statines. Maar die slik je al! Je slikt lipitor. Meer kan je niet doen, behalve stoppen met roken en sporten.

label.Geplaatst op 2004-09-22 19:51:39


Lipitor verlaagt het cholesterolgehalte in je bloed, maar doet niets op het totale vetgehalte in je lichaam. Dat betekent dat je er niet van moet verwachten dat je vetmassa afneemt, want dat doet het dus niet. Wil je afvallen? Sporten, bewegen, sporten, en niet t eveel en gezond eten.

label.Geplaatst op 2004-09-24 10:31:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren