© 2024 solvo B.V.

Virus & kleurentherapie

Zo\\\'n 2 jaar geleden kreeg ik acute pijn in al mijn gewrichten. Dit was zo erg dat ik niet kon lopen en 6 weken thuis heb gezeten. Nu ondervind ik nog dagelijks pijn in gewrichten.Vooral ochtendstijfheid, na inspanning (als ik weer stil kom te zitten)en ik heb last om trillingen op te vangen, het gevoel dat de schokdempers eruit zijn. Volgens de reumatoloog is dit geen reuma maar een vius dat op de gewrichten geslagen is. Na lange tijd ben ik uiteindelijk deze week bij en natuurarts aangeland die mij vertelde dat het virus nog steeds in de Lymphe zit en dit wil behandelen met kleuren therapie. Is er iemand die dit herkend? En wie heeft ervaring met kleuren therapie?


Ik ken alleen "kleuren Therapie'" maar dat is met stukjes stof ( lijkt op zijde)op je huid te plakken met verschillende kleuren volgens een bepaald schema en dan precies op die plekken waar de zenuwen lopen ) mediteranen. Op die manier kun je bijv littekenweefsel bij bv beenoperatie soepeler maken, bloeddoorstroming beter en mischien kunnen ze hier ook iets anders mee stimuleren. Dit deed volgens mij een Shihatsu therapeut. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

label.Geplaatst op 2005-11-02 22:26:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren