© 2024 solvo B.V.

Vlekken in gezicht

Ik krijg steeds meer (rode) vlekken op mij gezicht. En het jeukt en en het voelt warm aan. Het is vooral boven mijn ogen, en op mijn wangen. Heeft iemand enig idee, wat dit zou kunnen zijn? Ik heb er echt steeds meer last van. Ik heb nu al steeds meer zalfjes enzo gebruikt. Maar niks slaat aan. Zelfs al vaseline enzo. Maar ook dat werkt niet. Alvast hartelijk bedankt.


hallo ik weet niet wat het is maar je schrijft erbij dat je alles al gebruikt heb maar niks helpt ik heb aloe vera bij mij gebruikt en ik heb nergens last van het helpt de huid tot rust te komen als je meer wil weten stuur me maar een email a.groen66@chello.nl

label.Geplaatst op 2007-03-06 22:34:41


Ik heb af en toe een vlekje op mijn gezicht en dan krijg ik van de dr Nizeral creme voorgeschreven, binnen 2 dagen weg. groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2007-03-10 18:35:56

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren