© 2024 solvo B.V.

Vraag voor vriend ..vandaag de uitslag gehad

hallo Ik wil even een berichtje plaatsen over mijn vriend. Hij kreeg vandaag de uitslag van zijn lever. De arts heeft een leversegmentresectie verricht en dat is op de kweek gezet. Het vermoedde was cholangiocarcinoom. Vandaag de uitslag gehad... \"gewoon een ontsteking\".. had vanzelf overgegaan. De behandelde arts was zelf niet aanwezig, ik was dolgelukkig maar mijn vriend niet. DIE HEEFT PIJN.... en heeft een groot litteken Ze hebben zijn ribbenkast moeten liften om de \"tumor\" weg te halen. Wat mijn vraag is eigenlijk nu achteraf.. Ze hebben MRI CT en een PET-scan gedaan. Ik heb het zelf gezien.. op de monitor een \"tumor\" van 6 bij 7. De arts zei dat het voor 80 a 90% kwaadaardig was.. hoe is het mogelijk dat het nu achteraf gewoon een ontsteking was... Er was GEEN abces, geen gezwel, geen verdikking.. NIKS.. Hoe is dat nou mogelijk? Bedankt Emmy


Emmi en Nak, Ik geloof niet dat de discussie die jullie gevoerd hebben (heb ik reeds verwijderd), iets te maken heeft met het onderwerp. Graag ontopic houden! Zie dit als een waarschuwing. Doe er je voordeel mee...

label.Geplaatst op 2006-11-13 10:08:41

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren