© 2024 solvo B.V.

Vraagje

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Ik ben verpleegkundige en ben sinds 1,5 jaar niet meer werkzaam in het ziekenhuis. Om mezelf op het forum te kunnen plaatsen heb ik het laatste zkh waar ik gewerkt heb aangegeven. Nu werk als coordinator van zorg in een verpleeghuis maar vind het interessant en leuk om mee te kunnen doen met de forums.Mijn vraag dus nu, mag dit ??? Helaas zijn er weinig baantjes vrij in het zkh wezen, toch blijf ik zoeken naar nieuwe uitdagingen dus als jullie tips hebben, graag en altijd welkom !! groetjes


natuurlijk ben je welkom op dit forum!Lang niet iedereen die hier meepraat is verpleegkundige ofzo hoor,alleen op het forum voor de professionals.Maar dat ben je toch ook,dus geen enkel probleem. Je kunt hier vragen wat je wil en met een beetje mazzel krijg je ook nog een antwoord of tips of medeleven etc. welkom dus!

label.Geplaatst op 2006-04-27 19:53:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren