© 2024 solvo B.V.

Vraagje over handelingen

dames en heren, ik had een vraagje. als je in het zieknhuis mensen aansluit aan zuurstof met een zuurstoffles. mag je dit dan ook buiten het ziekenhusi doen? ik werk namelijk in een ziekenhuis maar ook als strandwacht nu hebben wij op het strand een zuurstoffles maar niemand mag hem gebruiken of je moet het mogen. aangezien ik dat dagelijks doe mag dat dan ook op het strand? graag zo veel mogelijk reacties en des noods ook meningen. groetjes, Dimitri


hoi, heb je papieren/kwalificaties vanuit het ziekenhuis dat je dit mag doen? Ik heb zelf in het ziekenhuis gewerkt; maar officieel mag iemand die bijvoorbeeld stage loopt in het ziekenhuis en die zelf suikerziekte heeft en insuline spuit bij zichzelf; géén insuline spuiten bij een patient, als ze nog geen kwalicaties hiervoor heeft... zelfs al doet ze het dagelijks meermalen bij zichzelf. Ik zeg niet dat het niet gebeurd, maar officieel mag het niet. Dus ik denk dat je het daar mee kan vergelijken in jou geval.. Maar oke, misschien kun je het nog verder navragen M.

label.Geplaatst op 2005-06-25 22:14:45

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren