© 2024 solvo B.V.

Vreemde plasklachten

Ik ben een man van 30 jaar en heb de volgende problemen: 1. Als ik zittend plas en ik sta op komt er altijd nog een straaltje na. Hoe goed ik ook laat uitdruppelen, altijd als ik op sta sprietst er nog iets uit. 2. Ik heb geen problemen met plasophouden, plassen of stoppen met plassen. Wel kan ik op een of andere manier niet echt druk meer zetten. Zodra ik plas en ik geef druk gaat het niet harder of zo. Zelf denk ik dat dit iets met de prostaat te maken heeft. Iemand een idee?


/deze probleem heb ik ook, volgens de uroloog was dit normaal. Als je zit kan je de plasbuis dichtknijpen en hierdoor blijft er nog urine zitten dat als je opstaat, alsnog vrij uitloopt Kevin

label.Geplaatst op 2007-07-20 21:37:10

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren