© 2024 solvo B.V.

Vrijheidsbeperkende interventies

Ik ben leerling op een interne afdeling in een ziekenhuis. Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek, hoe er om wordt gegaan met vrijheidsbeperkende interventies(fixeren, onrustprotocol, hoe om te gaan met een delier enz.). Omdat hier weinig over te vinden en weinig bekent is op de afdeling waar ik stage loop ben ik dit gaan uitzoeken. Ik ben zeer benieuwd hoe anderen hier mee omgaan en/of ze me hier verder mee kunnen helpen door bijvoorbeeld informatie toe te sturen. Alvast bedankt, Hilde

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren