© 2024 solvo B.V.

Wat is dit allemaal? help!

hoi, is het normaal dat je geduurende de dag dan een snelle hartslag dan weer langzaam dan weer snel etc. hebt? holter onderzoek kwam niks uit. ook vaak hartkloppingen. benauwd, misselijk,hoofdpijn, drukkend gevoel steken, onrustig, druk op de borst, etc. heb ook dat ik mijn hartslag in mijn lichaam voel, en als ik met mijn hoofd op het kussen lig gaat mijn hoofd mee met de hartslag... wat is dit allemaal? hoort dat en wat moet ik doen???


Hoi el1, Ik heb hier al jaaaaren last van, voel m'n hartslag ook in bv m'n hals terwijl ik gewoon zit. Je kunt 'm zelfs zien kloppen! M'n hart is prima in orde, versnelling van je hartslag kan ook van spanning zijn, zelfs als die spanning achter de rug is en je je eigenlijk weer rustig voelt! Maak je er niet te druk over, dit verergert het alleen maar want als je je erover opwindt.. reden voor je hart om weer eens sneller te gaan kloppen. Ga er ook niet de hele dag op zitten letten... Voel je je verder goed? Genieten dan!!!

label.Geplaatst op 2006-05-30 18:30:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren