© 2024 solvo B.V.

Wat kan dit zijn????

Hallo Ik heb al ongeveer 6 jaar last van mijn nek. Ik ehb er sinds een jaar tintelingen in handen en voeten bij. Maar nu sinds 2-3 maandne is de pijn veel erger geworden en kan ik mijn nek nie goed meer opzij draaien da doet zeer en ook als ik mijn hoofd iets rechtop hou krijg ik een hevige pijn die doorloopt in heel mijn achterhoofd. wat is dit????????? Please help mij


Hallo Toefje in antwoord op jou vraag zou ik eerst maar eens naarje huisarts gaan ,want ik kan begrijpen dat je het op het ogenblik niet meer ziet zitten, maar alleen de huisarts kan beoordelen wat dit is en foto,s laten maken, doorverwijzen naar de fysio therapeut,ik snap niet waarom je dat al niet eerder heb gedaan, groetjes Slim, laat nog eens iets van je horen

label.Geplaatst op 2004-08-23 11:02:40


Heb jij als eens een CT-scan laten maken van je halswervels? Waarschijnlijk is daarop te zien dat jij een hernia-probleem hebt. Een manuele behandeling kan helpen doch is niet blijvend. Het euvel komt zeker terug. Inspuitingen met heldere cortisone is een andere oplossing. En als het niet anders meer kan zal er overgegaan worden tot een heelkundige ingreep. Maar laat eerst eens een CT-scan maken. Sterkte,

label.Geplaatst op 2004-09-17 22:57:06


Hoi slim Ik heb deze pijn al 6 jaar en ben er al tig keren mee naar de dopkter gegaan maar hijz ei het is niks jr krijgt therapie en dan moet het over gaan. ik heb alle therapieën gehad die er zijn. Groetjes Danielle

label.Geplaatst op 2004-08-23 11:42:32


Hallo Danielle, als de therapeut na langdurige behandeling merkt dat het niet helpt, moet hij aan de bel trekken bij de arts, voor een eventuele tweede mening(seccend opinium) maar je moet je zeker niet met een kluitje in het riet laten sturen,ik heb in so,n zelfde situatie gezeten, en ben op aanraden van mij naar een manuele therapeut door verwezen en ben nu ongeveer een half jaar onder behandeling,eerst elke week nu om de 4 weken en ben bijna pijn vrij,heb versleten halswervels,2 hernia operaties en 2 heup operaties gehad, ben 74 jaar, maar je moet wel voor je zelf opkomen, Sterkte, Arie (slim)

label.Geplaatst op 2004-08-23 13:16:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren