© 2024 solvo B.V.

Wat kan het zijn.

hallo ik heb al een tijd last van verschillende klachten. namelijk: pijn/steken op mijn borst, zere/opgezette buik aan de rechterkant. Ongewenste spierbewegingen en ook de laatste weken pijn in mijn handen en voeten. Het voelt aan als zere botten in mijn handen en voeten. Nu ben ik wel een actief mountainbiker zou het hiermee te maken hebben met mijn handen/voeten? Een tijd terug heb ik ook verschillende bloedonderzoeken gehad. Hierin konden ze niets vinden alleen dat ik een lichte vorm heb van huisstofmijt. Ze gooiden het op stress. Toen had ik niet echt pijn in me handen en voeten (lijkt op botpijn). Ook kan ik na een tijd bijna alle botten kraken wat ik wel. Ik weet niet of dit nu wel zo goed is. Maar na een kleine beweging kraakt het al. Iemand een idee waardoor het zou komen? alvast bedankt. henk


Ben je al langs de orthopeed geweest? Of fysiotherapeut?

label.Geplaatst op 2006-04-04 07:39:18


nee dat niet kan je hier ook heen zonder een doorverwijzing?

label.Geplaatst op 2006-04-06 10:38:44


Als het goed is een fysio wel maar orthopeed niet.

label.Geplaatst op 2006-04-06 12:19:07


oh oke ik ga dan wel naar de fysio. Hopelijk weten ze het wat het is bedankt in ieder geval

label.Geplaatst op 2006-04-06 18:37:02


Je kan ook even langs de dokter gaan want dit lijkt me niet goed hoor. vonnet

label.Geplaatst op 2006-04-06 18:40:07


ik ben al verschillende keren geweest. Ook bloedonderzoeken gedaan hierin was niks te vinden.

label.Geplaatst op 2006-04-06 18:45:27


En heb je al aan overspannen gedacht? ben je druk in de week? En anders even langs de fysio ja. Of sportmasseur. Vonnet

label.Geplaatst op 2006-04-06 18:48:13


wel aan gedacht ja ben aardig druk in de week school/werk training wedstrijden fietsen enz...ik vin het wel irri worden dat ik alles kan kraken en dat me voeten soms pijn doet. miss wordt dit wel veroorzaakt door het sporten dus ik ga meer even langs de fysio die weet vast meer hierover.

label.Geplaatst op 2006-04-06 18:54:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren