© 2024 solvo B.V.

Wat Word Mun Eindlengte

Hey, ik ben nu 16 jaar en 3 maanden en 2,01. Hoelang zal ik op mun 18e ongeveer zijn? Ik mocht van de dokter geen test meer doen omdat ik al 16 was en dan had het niet veel zin meer.


Het ligt aan je verdere lichamelijke ontwikkeling. Als je verder volgroeid bent (overal haar dus,ik bedoel ook dat je al echt "man" bent), zal je waarschijnlijk alleen nog in de breedte groeien....... of misschien nog 2 centimetertjes in de lengte. Jongens groeien langer door dan meisjes. Ik was op mijn 13de net zo groot als ik nu ben.

label.Geplaatst op 2004-08-16 14:51:46


hallo Johannes, Als je 16 bent ,dan ben je nog niet helemaal uitgegroeit. Heb zelf een tweeling van jouw leeftijd ,ze zijn 1.98 nu ,maar groeien nog door tot ze 18 zijn. Wat jou eind lengte zal worden weet ik niet je zou dat toch eens kunnen overleggen met jou kinderarts,die van mijn jongens heeft me verteld dat ze ongeveer uit komen op 2.4 het grootste tempo van groei zal er nu ook wel uit zijn . groet Noah

label.Geplaatst op 2004-08-17 10:08:26


Ik heb al een hele tijd overal haar :D, al een dik jaar ofzo scheer ik me. geen borsthaar, onder de navel wel beetje klimop :P. Maar ben in 20 maanden 6 maanden gegroeid.

label.Geplaatst op 2004-08-16 18:51:48


Ik was bij de huisarts een tijdje terug en toen zij die dat ik volgens hem ongeveer 2,08 tot 2,10 zou worden. Maar dat lijkt me wel heel vreemd, want in 20 maanden was ik ongeveer 6 cm gegroeid en dan zou ik nu dat ik ouder ben in 2 jaar nog 8 tot 10 cm groeien.

label.Geplaatst op 2004-08-17 10:25:52


Nou, dan zal je wel zo blijven als je nu bent, denk ik.

label.Geplaatst op 2004-08-16 21:16:36


Op basis van de gegevens die je ons verstrekt is absoluut niet te zeggen hoe lang je wordt. Daar heb je groeigegevens voor nodig. Ik denk ook dat het verstandig is je obsessie over je lengte kwijt te raken, maar dat is ook al eerder gezegd.

label.Geplaatst op 2004-08-17 21:11:59


Ja, ik ben het met Co eens, dat het lekkerder voor je is om hulp te zoeken bv bij maatschappelijk werk of riagg om jezelf te leren accepteren hoe je zelf bent. Jij bent de moeite waard hoe je bent. Of je nu klein of groot bent, geeft niks. Het gaat erom hoe je bent en hoe je je voelt. Het is duidelijk dat je het naar vindt dat je groot bent, maar je kunt ook leren dat je goed bent zoals je bent. Je bent groot en je kunt trots zijn op de dingen die je doet. Probeer van jezelf te leren houden.

label.Geplaatst op 2004-08-19 13:03:21

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren