© 2024 solvo B.V.

Wat zou dit kunnen zijn allemaal?!

Ik ben 17 jaar, -Ik heb o.a last van me ogen wazig zien/dubbel ik ben al naar de oogarts geweest en zegt dat dit minimaal is - ik ben de laatste tijd mezelf niet meer, ik vindt het gewoon gek dat ik leef, ik zit zo in mezelf - zit niet lekker in me vel - ik kan haast nooit slapen en dan denk ik dat ik er de volgende dag niet meer ben.. - Altijd huilen - maak me veel zorgen om dingen. - veel nekkrampen - hyperventilatie, benauwd, op me adem letten wat zou dit allemaal kunnen zijn ?! hoort dat bij de leeftijd allemaal?!


Dag eendje, als ik het zo lees denk ik dat je even met je huisarts moet gaan praten. Zoals zoveel mensen van jouw leeftijd ben je onzeker over alles. Aangezien je zelf schrijft dat je het raar vind om weer wakker te worden, ben ik bang dat je een angst stoornis cq depressie aan het ontwikkelen bent. Dus lief eendje ga gauw met je huisarts praten. Nu ben je er waarschijnlijk nog op tijd bij om een behandeling snel te laten slagen. Niet gelijk pillen aan laten praten, vraag gewoon om gesprekken met bv een psycholoog. Pillen alleen is niet de juiste oplossing, praten levert vaak meer op. Veel sterkte, groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-04-20 11:44:43


ja ik praat wel veel met me vriend erover, maar ja die kan me allemaal steunen. dank je wel ik zal een afspraak maken bij de huisarts, wat moet ik dan precies allemaal zeggen?!

label.Geplaatst op 2004-04-20 16:15:41


Dag eendje, wat je moet zeggen is wat je beschreven hebt. Dus gewoon een lijstje meenemen met de klachten die je hier beschreven hebt. Heel slim van je dat je naar de huisarts gaat. Hoop van je te lezen wat er nu echt aan de hand is met je. Veel sterkte, groetjes Caressa

label.Geplaatst op 2004-04-20 18:08:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren