© 2024 solvo B.V.

Wazig gevoel in de linker borst

een week of 4 terug had ik 2 speedpillen genomen, toen niet geslapen, niet gegeten, wel gedronken (yogi en dergelijke) en veel wiet erbij gerookt. toen het uitgewerkt was had ik erge steken in me linker borst. na wat slapen was et wel iets beter, maar ook raar gevoel in de linker kant van me nek. met de loop van de tijd trekt het gevoel steeds verder weg en ik eet en drink de afgelopen tijd ook erg gezond nu. nu weet ik niet of ik mezelf gek maak maar m\'n linker arm voelt \"anders\" en me linkerborst ook. als ik er op druk doet het geen zeer meer maar in het begin wel. af en toe voelt het nog een beetje vreemd heb ik et idee maar ik voel denk ik vorderingen. maar voor dit ongeval kon ik altijd zoveel wiet roken als ik wou, nu als ik een heel licht jointje rook raak ik al helemaal para en ook rare steekjes in m\'n linkerborst. zou het kunnen zijn dat m\'n bloedvaten beetje beschadigd zijn door de speedtrip omdat ik te hard ging en dat deze gewoon hun tijd nodig hebben om te herstellen? bij voorbaat dank in het begin dacht ik ook dat de pijn weg was en als ik dan een stuk ging lopen e.d. kwam het weer terug in m\'n linker borst


pepmiddelen zijn niet goed voor je hart, die gaat er hard van werken zeg maar. het kan zijn dat het wel overgaat, omdat je ook verbetering merkt. maar dat je bij inspanning toch pijn voelt geeft aan dat het toch nog niet goed is denk ik. beter om toch even naar de huisarts te gaan, wel eerlijk zijn over de middelen die je hebt genomen, anders kan hij niet goed beoordelen. dat je nare dingen voelt als je wiet hebt gerookt kan ook komen omdat het je gevoel versterkt en je maakt je nu druk om die pijn. succes

label.Geplaatst op 2006-01-23 19:32:13


naar de dokter gaan zie ik niet zitten omdat me ouders het maar niet moesten weten, ik doe dit 1x en meteen help ik mezelf (tijdelijk) naar de klote :( maja daar gaat het nu niet om. maar op dit moment voel ik gewoon niets alleen heel af en toe komen er lichte pijntjes terug maar et is al veel minder dan eerst. denk je als ik gewoon voorlopig geen wiet rook en gekke dingen doe het toch ook beter zou kunnen gaan? bedankt voor de reactie!

label.Geplaatst op 2006-01-23 19:43:43


ik kan zo natuurlijk niet bekijken of er helemaal niets aan de hand is. kun je niet iets anders bedenken tegenover je ouders dat je naar de huisarts moet, de huisarts mag de reden van het bezoek niet vertellen aan je ouders. of misschien kun je bellen naar een bureau voor alcohol en drugs, zij weten meer af van reacties op gebruik en of dit onschuldig is en weer vanzelf overgaat, misschien volstaat een telefoontje wel. succes

label.Geplaatst op 2006-01-25 17:39:24


het is dus echt zeker dat m'n ouders er niet achter komen dan?? ik heb al een afspraak gemaakt bij de dokter maar ik twijfel of ik de dokter moet vertellen wat de oorzaak is van dit alles! thnx voor de reactie!

label.Geplaatst op 2006-01-25 21:11:59


de huisarts mag de reden niet vertellen aan je ouders, ze kunnen natuurlijk wel merken dat je bent geweest via de verzekering. maar je kunt tegen je ouders naturlijk een andere reden opgeven. je kunt voor de zekerheid nog wel melden aan de huisarts dat je niet wilt dat het verteld word. het is belangrijk dat je wel de reden aan je huisarts verteld hoe je aan deze klachten komt, anders kan hij niet de juiste diagnose stellen. succes

label.Geplaatst op 2006-01-26 17:45:00


ik heb een afspraak staan volgende week, en ik zal hem dan de oorzaak vertellen. en hem erbij vertellen dat ik niet wil dat m'n ouders de oorzaak weten vd rest, hun weten wel dat ik naar de huisarts ga. ik kijk er enkel wel tegen op om erheen te gaan hiervoor maar goed bedankt!

label.Geplaatst op 2006-01-26 19:12:13


rings, ik ben naar de huisarts geweest de linkerkant doet zeer omdat ik (waarschijlijk) een spier heb verrekt ofzo..en ik heb een hoge hartslag vanwege m'n slechte conditie..ik moest me geen zorgen maken over m'n linkerborst & wat aan m'n conditie doen.. over 3 weken even terug komen al is et maar voor et goede gevoel.. thnx voor de hulp enzo :)

label.Geplaatst op 2006-01-30 09:53:49


fijn dat het allemaal meevalt. ik hoop dat je niet meer drugs gaat proberen, is echt slecht voor je lichaam/hart (zoals je hebt gemerkt). groetjes

label.Geplaatst op 2006-01-30 19:25:01

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren