© 2024 solvo B.V.

Website www.ziekenbode.nl zoekt aandacht

Geachte Lezer, Begin november 2007 werd ons achterbuurmeisje en tevens klasgenootje van mijn zoon met acute leukemie opgenomen in het ziekenhuis in Groningen. Op de sponsorpagina op www.ziekenbode.nl vindt u het hele verhaal. Naar aanleiding van dit verhaal komt er een website a la Hyves voor zieken en hun omgeving en deze wordt begin Mei 2008 gelanceerd. Om te onderzoeken wat de wensen en verwachtingen voor de website zijn, heb ik dringend uw hulp nodig. Het enige wat ik van u vraag, is het invullen van de enquête op de website www.ziekenbode.nl Het beantwoorden van de vragen zal niet meer dan 2 minuten van uw tijd in beslag nemen. Onder alle ingevulde enquêtes wordt door sponsoren een compleet verzorgd weekend in hotel Golden Tulip Midden-Drenthe ter beschikking gesteld. Zie sponsorpagina voor meer informatie daarover. Namens alle zieken bedankt voor uw medewerking, Jan Nienhuis Initiatiefnemer www.Ziekenbode.nl


Op dit moment zijn er 2500 bezoekers op de website geweest waarvan 930 de enquete volledig hebben ingevuld. Wij mogen dus spreken van een zeer groot succes , bijna ongekend. a.s. Vrijdag 11-03-2008 wordt door notaris Lindeyer de winnaar getrokken uit alle deelnemers.

label.Geplaatst op 2008-04-08 21:09:15

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren