© 2024 solvo B.V.

Weigeren patient

aan het eind van de zwangerschap is er een discusie ontstaan met at.datum. (reden termijnbepaling is niet gebeurd en bij de eerste echo is mijn van de laatst verwachte menstruatie uitgegaan ipv de eerste dag van de laatste menstruatie)waaruit meerdere gegevens (o.a. de laatste paar echo´s WW etc) blijkt dat ik gelijk heb. gyn. in ziekenhuis blijft echter bij standpunt en ligt overhoop met verloskundigepraktijk waarbij de verloskundige praktijk zegt dat gynaecoloog niet goed heeft gecontroleerd maar houdt ook de at datum van ziekenhuis aan. hierop zijn wij teruggegaan naar gyn. om daar verhaal te halen. nu bij door second opinie in een ander ziekenhuis (welke ons in gelijk stelt) is er een besluit genomen. om te kijken hoe de bevalling moet gaan geschieden is er weer een afspraak gemaakt, in het Ziekenhuis waar dus in eerste instantie de discusie was , bij een ander gyn. die echter weigerd omdat er een discusie is bij zijn collega bij wie we verhaal hebben gehaald. mag dit ????


Ik denk dat je iets duidelijker moet zijn waar het over gaat.

label.Geplaatst op 2006-09-23 17:27:28

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren