© 2024 solvo B.V.

Werken in het ziekenhuis (omscholing) Graag advies!

Hallo iedereen, Ik ben nu ongeveer 10 jaar werkzaam in de automatisering. De laaste tijd merk ik dat het werken met computers mij steeds minder voldoening geeft. Ik heb altijd al een fascinatie gehad van het ziekenhuis \"als bedrijf\" , maar ook het werken met mensen spreekt mij enorm aan. Is er een manier om meer informatie te krijgen of ik me kan laten omscholen naar een bepaalde functie in de ziekenzorg? Welke functie mij het meest aanspreekt weet ik natuurlijk nog niet, maar \"ziekenverzorger\" of iets dergelijks lijkt me erg leuk. Ik ben 29 jaar. Alvast bedankt voor de reacties


Je kunt de opleiding voor ziekenverzorgende gaan doen dan. Ik weet niet waar je woont?

label.Geplaatst op 2005-08-26 14:14:35


Ik woon in Almelo. Bestaat er ook zoiets als werken leren traject?

label.Geplaatst op 2005-08-26 14:40:05


ja werken -leren traject bestaat zeker! kijk eens op www.gobnet.nl .Daar staat alles wat er te weten valt over opleidingen etc. Succes

label.Geplaatst op 2005-08-26 14:55:41


Nou bedankt voor deze mooie tip. Er staat een berg informatie op die website. Ik zal dit weekend eens gaan kijken of ik iets wijzer kan worden over werken in de zorg Bedankt! groeten Roy

label.Geplaatst op 2005-08-26 15:26:56


je zou misschien ook eens kunnen informeren bij een ziekenhuis of je een paar dagen mag meelopen om te kijken of je het leuk lijkt. succes

label.Geplaatst op 2005-08-28 00:32:00

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren