© 2024 solvo B.V.

Wie heeft antwoord ??

Hallo beste forumbezoeker. Misschien kun je mij antwoord geven op mijn vraag : welk antidepressivia heeft niet als bijwerking; wazig zien ?? Sinds een jaar heb ik een bril voor veraf. Nu is het zo dat mijn zicht steeds wisselt. De ene dag is het goed en op een ander moment zie ik (met bril) wazig. Een paar keer bij de opticien geweest die dat ook vaststeld dat ik nu inderdaad weer wazig zie. Zij zegt dat het haast zeker van de antidepressivia komt die ik slik. Raad me aan een andere te vragen aan de huisarts. Nu slik ik al een jaar of 15 tryptizol 75 mg. Het is een oudere antidepressivia. Ooit heb ik een ander gehad maar dat beviel helemaal niet werd er doodziek van ook. Gisteren vertelde da apotheker mij dat tryptizol uit de handel zal gaan, dus zal ik sowiezo over moeten stappen.Ik bedacht me dat lezers van dit forum me misschien een advies kunnen geven. Ik hoop erg op reactie\'s. Hartelijk dank voor het lezen van mijn schrijven. groetjes van hier.


hoi misschien kun je prozac proberen die gebruik ikzelf is ook de enige waar ik baat bij heb wens je sterkte gr irmaladoes

label.Geplaatst op 2008-04-04 23:32:36


Bedankt irmaladoes voor je reactie. Maar Prozac was nou net de antidepressivia waar ik zo beroerd van werd. Toch gebruiken het veel mensen en die worden er noet beroerd van. Zo beroerd dat ik dingen zag die er helemaal niet waren en trillende brommende armen, heel raar. Vraag me af of er uberhaupt antidepressivia is die geen wazig zicht geeft ?? Hoop op verdere antwoorden uiteraard. Irmaladoes ( mooie naam) heel erg bedankt voor de interesse in mijn probleem.

label.Geplaatst op 2008-04-05 16:11:14


Tryptizol gaat niet uit de handel, aleen de 75mg-tabletten verdwijnen om economische redenen. De 25 en 50mg -tabletten blijven gewoon verkrijgbaar. Er zijn overigens wel apotheken met een grotere voorraad die ook nu nog 75mg in voorraad hebben

label.Geplaatst op 2008-06-22 00:21:16

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren