© 2024 solvo B.V.

Wie herkent dit?

Ik zweet al sinds ongeveer een jaar maar het wordt alleen maar erger.Bij de minste of geringste inspanning( soms zomaar) transpireer ik zo erg dat het water op mijn lichaam en gezicht staat en bij mijn gezicht zo eraf loopt.Ik ben doodmoe, hoofdpijn en duizelig. Tevens ook vaak lichte druk op borst. Ben al door cardioloog onderzocht maar is niks uitgekomen.Als ik een trap oploop of zo moet ik echt bijkomen , ben ook erg kortademig na inspanning. Wie herkent dit?ik voel me helemaal op.


Ik herken dit. Het laatste jaar is mijn conditie ook achteruit gegaan. Ook ik zweet bij de geringste inspanning als een otter. Ik ben een tijdje overwerkt geweest en wijt het daar aan. Maar ondanks dat ik veel train (en daarbij erg veel zweet) zie ik geen verbetering. Wat ik ook probeer. Daarbij komt nog dat ik zwaarder ben geworden. Gemiddeld zo'n 10 kilo. Ook ik sta voor een raadsel.

label.Geplaatst op 2003-09-29 23:38:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren