© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij advies geven.

Ik heb verschillende klachten. Moe,beven,trillende handen,druk opvoorhoofd-oren,keelpijn,pijn op linkerborst+hartkloppingen en een soort van trillen,extreem haaruitval,en in een half jaar tijd 11 kilo afgevallen,ook heb ik continu honger. wie kan me helpen? jola1


ik heb niet veel meer stress als anders. alleen ben ik otzettend onzeker over wat ik kan markeren dus dat neemt natuurljk ook stress met zich mee. ik denk dat een paar van die syptomen daar ook wel mee te maken hebben.

label.Geplaatst op 2006-11-05 22:19:18


Lijd je de laatste maanden soms aan grote stress?

label.Geplaatst op 2006-11-05 22:15:29


Ga naar de huisarts en laat je onderzoeken.Hier is zo geen antwoord op te geven.

label.Geplaatst op 2006-11-05 22:16:20


Hallo Jola, Zou hiermee toch naar de huisarts gaan, om een bloedondezoek vragen en dan met name diabetes(moet nuchter geprikt worden) en vitamine B12. Sterkte ermee, Tropical.

label.Geplaatst op 2006-11-06 18:59:25


Hoi, tja, stress, wat een dooddoener altijd he? Natuurlijk heb je nu stress, want je maakt je druk om je klachten. Even naar de huisarts gaan, want het kan natuurlijk te maken hebben met de werking van je schildklier. Zomaar veel afvallen is nooit goed, tenzij je wilt afvallen.... Laten nakijken, doen hoor. laat je nog even weten wat er uit is gekomen? sterkte en groetjes Rota

label.Geplaatst op 2006-11-08 10:55:48


dank je rota. ik ga maandag naar mijn huisarts voor een verwijskaart.(internist) ook op andringen van mijn moeder. ik zal je wel laten weten wat daar uit komt groetjes jola

label.Geplaatst op 2006-11-08 19:14:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren