© 2024 solvo B.V.

Wie weet hier iets over ??

Hallo forumbezoekers. Ik heb een vraagje. Sinds ik afgelopen 10 nov. blaasontsteking kreeg heb ik, om die ontsteking kwijt te raken, 3 penecilinekuren achter elkaar moeten slikken. Sinds die tijd heb ik last van luchweginfectie\'s zoals; erg hoesten en daardoor ook 5 dagen de stem kwijt geweest. Is een weekje weggeweest en sinds 3 weken heb ik er weer last van. Nu heb ik dus ook bronchitus en hoest erg veel slijm op en ben ook erg neusverkouden Kan blijven snuiten er komt geen eind aan. Vooral het ophoesten van slijm is erg vermoeiend, een scheurend geluid is het. Mijn vraag is eigenlijk.; Kan deze verkoudheid/bronchites te maken hebben met die 3 kuren peneciline die ik achter elkaar geslikt heb. Ik bedoel; door de peneciline zijn alle goede en slechte bacterien gedood en ben ik daardoor zo vatbaar voor deze dingen ?? Kan ook al heel lang niet meer naar de wc omdat het erg hard is en daardoor steeds bloed ook. Is erg pijnlijk om de ontlasting eruit te krijgen, of beter gezegt het lukt helemaal niet. Ik zal u de details besparen om de ontlasting eruit te krijgen. Gebruik nu sinds weken een drankje dat laxeert. Het is een lang verhaal geworden maar hoop dat er iemand me antwoord kan geven op de vragen, hartelijk bedankt alvast voor de moeite.


Kan goed, door antibiotica wordt je weerstand minder (teveel slechte bacterien in je darmen) Gebruik veel fruit en groente met vitamine C en eventueel yakult of iets dergelijks, er worden dan goede bacterien toegevoegd aan je darmen. Probeer ook eens cranberrysap, werkt goed tegen blaasontstekingen, ook veel water drinken en goed uitplassen helpt. Succes!

label.Geplaatst op 2008-01-24 23:51:00


voor lijst van ziekten zie www.medisentio.com met: blaasontsteking neusontsteking hoest voor meer te weten over ziekten registreer: naam 012345678900

label.Geplaatst op 2008-01-29 19:03:46

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren