© 2024 solvo B.V.

Wie weet iets over mijn duizeligheid ??

Ruim 2 weken geleden ben in tijdens het winkelen zo duizelig geworden dat ik niet meer alleen kon lopen en ben door een vriendelijke vrouw die een auto bij had naar huis gebracht. Alles draaide doodeng was het. Samen met mijn an naar de HA gegaan die constateerde dat het echt mijn evenwichtsorgaan was die dit verooraakte. Hij zag iets in mijn ogen dat hij \"klapperen\" noemde. Zit nu al die tijd al thuis en kan nergens heen op deze manier. Heb gisteren zeker weer 4 keer een aanval van duizelig geworden gekregen en daarbaij het geval dat alles heel ver weg is net alsof je gaat flauwvallen. Precies op dat punt gaat de duizeligheid weer weg. Het is doodeng. Wie heeft dit ook ?? En is er iets tegen te doen ?? Hoe moet dit nu verder ?? Zie het niet meer zitten. Wat is dit toch allemaal ?? Wie heeft zoiets ook en weet er meer over te zeggen en zijn er medicijnen voor. Mijn gehoord is gewoo hetzelfde zoals voorheen dus dan heb je blijkbaar niet Meniere. Help me a.u.b.


Ja, ik heb het al 2 weken. Mensen om mij heen hebben het ook. Volgens mij is het een soort griep-achtig virus wat iedereen zo'n beetje de laatste tijd heeft. Heel erg duizelig, hoofdpijn, misselijk, en 2 dagen koorts gehad. Maar met name de duizeligheid blijft extreem en langdurig. Ik denk dat je ook dat virus hebt.

label.Geplaatst op 2006-03-21 22:39:00


Lieve Aimee bedankt voor je reactie. Het is nu precies 3 weken geleden dat ik in het winkelcentrum plat ging van de duizeligheid. Toen ik gelijk daarna naar de HA ging zei die dat het mijn evenwichtsorgaan was die dat veroorzaakte. Maar nu is het al 3 weken later en het is nog lang niet weg. Steeds die duizelingen en het gevoel flauw te vallen. Je voelt dat je helemaal wegtrekt, een hele nare en enge ervaring steeds. Ik heb geen hoofdpijn en geen koorts zoals jij. Zit al 3 weken binnen kan nergens heen en vooral niet alleen. Morgenvroeg een afspraak maken met mijn HA weer. Zien wat die ervan zegt. Ik heb zelf heel duidelijk het gevoeld at ik ergens een tekort aan heb. Ik lijd sowieso al een B12 tekort waar ik om de 6 weken een spuit voor krijg, maar misschien is er ook een ijzertekort of wat anders, ik weet het ook niet. Als ik iets meer weet laat ik het even weten. Liefs en groetjes.

label.Geplaatst op 2006-03-22 21:45:51


hoi venneke ik ben sportmasseur en heb zoiets wat jij hebt meegemaakt met mijn vriendin. die had door veel stress een gespannen nek waardoor de spieren haar evenwichtsorgaan afklemden. ik weet niet of u last hebt van een gespannen nek. ( stijve spieren in nek en schouders) is dit het geval dan raad ik u aan om ontspannings massages te volgen. mijn massages hebben geholpen bij mijn vriendin groetjes, erwin

label.Geplaatst op 2006-03-24 07:47:54


Bedankt Erwin voor je reactie. Ik heb geen last van mijn nek of schouders. Het is zo raar. Vandaag ben ik alweer de hele dag duizelig, moet steeds bijsturen als het ware om niet schuin te lopen. Kan nergens heen. Dus zit tussen de 4 muren. Het is nu afgelopen woensdag 3 weken geleden en nog is het niet weg. Volgens onze HA zijn er geen medicijnen tegen, maar ik heb wat op internet rondgekeken en heb gezien dat er wel zeker medicijnen tegen duizeligheid zijn. Zijn er mensen die die medicijnen gebruiken ?? Wat zou toch de oorzaak zijn ??

label.Geplaatst op 2006-03-24 14:32:29


mijn man heeft dat n keer gehad smorgens was hij wat onevenwichtig bij het uitlaten van de hond een uur later lag hij in bed de kamer alles tolde en bleef maar draaien ,wij hebben de huisarts erbij gehaald hij kreeg medicijnen die ze ook wel eens gebruikte bij reisziekte ,mijn man dacht zelf aan een kleine tia ,hij heeft 30 jaar geleden n hersen bloeding gehad hij is weer helemaal de oude geworden ,maar dat meegenomen in zijn gedachten heeft de dokter hem cholesterol medicijnen voor geschreven die moet hij altijd blijven in nemen ,nu kan het bij jou anders zijn ,maar ik zou er zeker met je huisarts over praten er is echt wel wat aan te doen .

label.Geplaatst op 2006-03-24 15:35:05


Ik denk ook dat het een virus is. Mijn moeder heeft er in het voorjaar ook gehad. Ze is daardoor een keer gevallen in de douche en haar been op twee plaatsen gebroken. Het duurt wel enige tijd dat het genezen is. Ze had er ook koorts bij. Zorg ervoor dat je altijd steun zoekt op de plekken waar je loopt en ziek goed uit. In bed blijven is ook een optie. Met vriendelijke groet, Cosy

label.Geplaatst op 2006-03-24 16:36:22


Beste Venneke, de klacht zoals jij omschrijft heb ik ook met regelmaat, ik heb daar allerlei onderzoeken voor gehad maar is toch iets met het evenwichtsorgaan waar ze weinig aan kunnen doen, ikzelf heb nootropil tabletten om de duizeligheid te onderdrukken en dat helpt redelijk, maar vervelend blijft het wel hoor en in het begin vond ik het ook doodeng maar het schijnt niet echt kwaad te kunnen alleen ben je een tijdje uitgeschakeld en kan je niet veel doen he mij helpt het wel om lekker naar buiten te gaan en me niet te druk te maken,ik heb nu gelukkig sinds oktober 2005 geen aanvallen meer gehad dus ik hoop dat ze nu wegblijven maar dat weet je nooit vorig jaar heb ik het 4x maal gehad sterkte marretje 2

label.Geplaatst op 2006-03-24 20:05:28


Allemaal heel erg bedankt voor de reactie's. Zal zeker zo'n reisziektetabletje gaan nemen morgen, die had mijn man al gehaald op de dag dat ik zo'n aanval kreeg. De plaatsvervangende HA had toen gezegt dat je dat kon proberen. Had ze nog niet ingenomen omdat er in de bijsluiter staat dat de ze niet zo goed samengaan met hoge bloeddruktabletten. En aangezien dat ik die gebruik met plastabletten en ook nog een antidepressivia durfde ik dat niet te doen. De dokter zei inderdaad dat het ook een virus kon zijn, maar volgens mij heb je dan ook koorts, toch ?? En dat heb ik niet. Het is erg vervelend zeker omdat je aan huis gekluisterd bent. Gelukkig is het weekend nu en is mijn man weer een paar dagen thuis. groetjes allemaal en erg bedankt voor jullie medeleven.

label.Geplaatst op 2006-03-24 20:38:52


hoi venneke nu ik lees welke medicijnen je gebruik heb ik nog een opmerking. bij veel antidepressivia medicijnen kunnen zulke duizelingen een bijwerking zijn groetjes, erwin

label.Geplaatst op 2006-03-25 21:49:59


Ha die Erwin. Ik gebruik die medicijnen toch al gauw een jaar of 15, zou je dan nog zo'n bijwerking kunnen krijgen dan ?? Ik begruik tryptizol en die zijn altijd erg goed bevallen eigenlijk. Groetjes weer.

label.Geplaatst op 2006-03-25 22:59:13


hmm tja dan kan ik je helaas ook niet helpen succes en beterschap, groetjes, erwin

label.Geplaatst op 2006-03-26 17:01:02


Toch bedankt voor je reactie Erwin. Vandaag is het weer heel erg met de duizeligheid. Ga morgen naar de huisarts eens kijken wat die er van zegt na bijna 4 weken nu. Laat nog iets weten, goed ??

label.Geplaatst op 2006-03-26 21:24:14


Beste Venneke, al vanaf myn 4de jaar heb ik veel last van duizeligheid vooral het laatste jaar is het extreem. Ik heb een lage bloeddruk, daar staat het mee in verband. Ik ben al by een neuroloog geweest hij kan er niks aan doen ook de oogarts zegt dat niet mijn ogen de oorzaak zijn. Ik ben nu al een tijd niet bij de dokter geweest, omdat ze het toch niet weten, ik moet wel regelmatig naar huis omdat ik dan mijn werk niet meer kan doen. Ik gebruik wel cinnarizine (=reistablet) om het wat tegen te houden, domperidon tegen misselijkheid en ibuprofen tegen hoofdpijn. Sterkte Marijke

label.Geplaatst op 2006-03-27 14:10:07


Beste Marijke. Dus jij hebt al heel lang die duizeligheid ?? Maar hoe leef je daar dan mee ?? Ik kan echt niks doen nu. Binnenshuis red ik me wel kan ik zitten en liggen en vasthouden aan dingen als ik om ga vallen, maar naar buiten is veel te gevaarlijk. Kan niet met de fiets en al helemaal niet met de auto. Ik heb juist tabletten tegen hoge bloeddruk. Wat een gedoe toch allemaal. Ik hoop toch echt dat het vanzelf weer weg zal gaan. Heb 2 huisartsen gehad in die 4 weken dat ik dit nu heb en allebie zijn ze ervan overtuigd dat het mijn evenwichtsorgaan is die deze ellende veroorzaakt, maarja, hoe kom je er weer vanaf ?? Van de ene op de andere sec. was ik compleet duizelig. Is het bij jou dan niet ze ziekte van Meniere ?? En waarom krijg je geen medicijnen om die bloeddruk te verhogen dan ?? Wat kan een mens snel iets hebben hè ?? Die reistabletjes heb ik ook genomen maar die helpen alleen een beetje tegen de misselijkheid bij mij. Als ik geslapen heb en ik word 'smorgens wakker dan is het eigenlijk helemaal weg en hoe later op de dag hoe meer last ik er van heb. Heel veel sterkte gewenst Marijke met je duizeligheid en maar hopen dat het vertrekt zoals het gekomen is. Groetjes.

label.Geplaatst op 2006-03-27 23:16:53


hoi, hoe ik hier mee leef? ja je moet eigenlijk altijd rustig aan doen, vooral als ik het warm heb ben ik bang dat ik weer duizelig wordt. meestal draait het eerst naar rechts, het wordt dan heel erg, dan zakt het weer. daarna dit zelfde verhaal maar dan draait alles naar links. dan is het over, soms wat misselijk meestal hoofdpijn erna. bij mij zei een arts ook dat het het evenwichtsorgaan is. tabletten voor de lage bloeddruk zijn er jammer genoeg niet: drop eten is het alternatief. soms heb ik het een paar keer/ week, soms duurt het wat langer. in de auto is het best gevaarlijk ja: gelijk het raam open doen, dan zakt het wel wat, en aan de kant gaan. dit heb ik ook een paar keer gehad. sterkte ermee (ik hoor het graag als ze bij jou iets gevonden hebben) groetjes marijke

label.Geplaatst op 2006-03-28 18:46:22


Hallo, Misschien inderdaad een laag ijzergehalte in het bloed. Kun je ook erg beroerd van zijn. Ik weet niet hoelang je al medicijnen slikt tegen hoge bloeddruk, misschien is de bloeddruk inmiddels dusdanig gezakt dat hij voor jouw doen wat aan de lage kant is en daardoor de klachten veroorzaakt?? succes ermee en beterschap. Groetjes chantal

label.Geplaatst op 2006-03-28 20:13:33


Dag Venneke, Weet je heel zeker dat je, links of rechts niet een beetje doof bent? Als ik jouw verhaal lees zou het misschien best wel het begin van Ménière kunnen zijn. Ik zou, via je huisarts, naar de K & O-arts gaan voor onderzoek. Maar............één ding is heel belangrijk n.l. blijf niet in huis zitten. Ga naar buiten en wees vooral niet bang om zo'n nare duizeligheid te krijgen. Je word echt wel geholpen als er iets op straat gebeurt! Bovendien is het niet gevaarlijk, maar ga naar de K & O-arts! Vanaf 1992 heb ik Ménière (niet erg wel lastig i.v.m. doofheid en onevenwichtigheid)Ik heb een paar maanden toen last gehad van die hevige duizeligheid met braken. Dus..........vooral niet bang zijn en ga naar de K & O-arts. Het beste en sterkte. Sientje

label.Geplaatst op 2006-03-29 10:39:57


Hoi Sientje, hier ben ik weer en ben nog niet zo lang uit bed. Nou, gisteravond dacht ik echt dat het gebeurt was met me. In bad geweest en in bed nog effe 10 min. t.v. kijken, zoals elke avond. Ik lig te kijken en ineens trek ik weg, alsof ik dood ging. Doodeng. Dus lamp uit en liggen in het donker. Nou ging het juist gisteren een stuk beter en dan krijg je dit nog effe voor het slapen gaan. Wat heb ik gejankt. Sientje ik wil vragen of jij er medicijnen voor hebt, want zo kan ik toch niet doorgaan, het is echt geen doen. Ben wel gewend om iets te hebben want ik ben een krakende wagen. Hoe word er vastgesteld dat je meniere hebt dan ?? Wat gebeurt er tijdens zo'n onderzoek ?? Je leest overal wel dat er een onderzoek gedaan moet worden om vast te stellen of het meniere is maar wat voor een onderzoek lees je nergens. Ik heb wel erge suisen en fluiten door mijn oren en gisteren tijdens dat gesuis merkte ik wel dat heeeeel eventjes het gehoor werd gedempt een beetje. Ik hoop dat je snel nog effe reageerd Sientje. Mijn man belde net op vanaf zijn werk en vond toch ook wel dat we morgen maar weer naar de huisarts moeten gaan. Zit al 4 weken binnen want ik kan echt niet op deze manier weg Sientje. Het is bestw el heel erg.

label.Geplaatst op 2006-03-29 12:27:10


Hoi, Ik heb alle berichtjes gelezen. Je hebt er een hele boel reacties op gekregen, zal je wel goed doen, denk ik. Hoewel ik je ongerustheid begrijp en weet dat je klacht zeer vervelend is, wil ik er wel het volgende over kwijt. Ten eerste is vier weken niet extreem lang voor jouw klacht. Een virus kan hardnekkig zijn en behoorlijk lang duren. Je hoeft echt geen koorts te hebben bij een virus en je hoeft ook niet perse minder te horen als je vocht achter je trommelvlies hebt. Mijn man heeft dit een aantal maanden gehad en was ook behoorlijk duizelig. Hij kreeg een neusspray (flixonase) en het advies om bij draaiduizeligheid, dus bij het draaien van zijn hoofd, dezelfde beweging nog een keer te maken, waardoor je gehoorsteentjes weer op de goede plek terechtkomen. Je geeft aan dat je meerdere medicijnsoorten slikt. Onder andere antidepressiva, die vaak duizeligheid als bijwerking hebben. Het kan best door een wisselwerking met een ander medicijn versterkt worden. Ik zou hier in ieder geval even contact over opnemen met je apotheek om te kijken of dit bij jouw medicijngebruik het geval is. Ik slikte bijvoorbeeld lange tijd seroxat, had nergens last van totdat ik diclofenac voorgeschreven kreeg, toen werd ik inderdaad duizelig. Dat je bang bent voor deze duizeligheid speelt ook een rol, want nu ga je er bij wijze van spreken op zitten wachten. Je bent er op gefixeerd. Niet meer naar buiten gaan is geen optie, dus probeer dit wel te blijven doen. Er heerst nu echt een virus waardoor je dit soort klachten krijgt en dat is echt niet binnen vier weken weg. Ze kunnen inderdaad onderzoeken of het de ziekte van meniere is door een evenwichtsonderzoek te doen. Je moet dan in een stoel gaan zitten, doen ze plakkertjes op je hoofd en dan spuiten ze water in je oor en dan gaan ze allerlei proefjes doen, dan kunnen ze d.m.v. een hersenfilmpje zien hoe je evenwichtsorgaan reageert. Mijn vraag aan jou is: wat denk je zelf dat er aan de hand is en ben je al echt een keer flauwgevallen of buiten westen geweest? Ik zou er inderdaad nog maar een keer met je arts over praten, want je bent er behoorlijk ondersteboven van. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoor graag hoe dit afloopt. groet, rota

label.Geplaatst op 2006-03-29 16:17:33


Lieve Rota bedankt voor je reageren op mijn probleem. Nee ik ben nog niet echt buiten westen geweest daardoor. Maar steeds bijna net op het nippertje dus. Ik begrijp wel dat iedereen zegt dat ik eruit moet gaan maar dat gaat echt niet. Zoals ik schreef in het laatste stukje had ik gisteren een hele goede dag maar met het naar bed gaan bam, kwam daar de genadeslag weer. Het is echt echt heel erg eng. Alles draait en het is alsof er ergens een lamp uit gaat, alsof je vertrekt. Nu heb ik net staan strijken dat redelijk goed gaat en ook vorige week vrijdag was het eigenlijk goed, heb nog flink gewerkt binnen ook nog. Heb je ook gelezen van in de auto afgelopen zondag Rota ?? Een onverwachte beweging aan het stuur (mijn man reed) en er gebeurde weer dat enge in mijn hoofd, waardoor je ook automatisch naar je hoofd pakt, alsof die er af valt. Compleet de orientatie kwijt en een soort van pang, in mijn hoofd. Nou toen was het weer terug bij af. Hoe weet men Rota of het een virus is ?? Is dat te onderzoeken ?? Denk het niet he ?? De combinatie van mijn medicijnen die ik slik die slik ik al zeker 15 jaar samen. Altijd hetzelfde ; tenormin en chloortalidon 's morgens en 's avonds een tablet triptyzol (weet niet of je het zo schrijft). Nooit geen probleem gegeven. Lijkt me toch zo raar dat het daar dan van komt. Hoe dan ook Rota zit ik er aardig mee. heb ik nog geluk dat ik niet buitenshuis werk dus niks MOET hier. Eigen baas dus eigenlijk. Dus ik jaag of jakker niet of nooit dus daar kan het ook niet van komen. Verder heb ik een hele lieve man (al 33 jaar) en nog een hele rustige zoon van 22 thuis. We worden zelfs ook nog eind juli voor de allereerste keer opa en oma van ons dochter van 30. Dus alles is hier buitengewoon goed en dan krijg je zomaar ineens tijdens het winkelen boem bats dit gedoe. Had je man ook dat gefluit in zijn oren en gesuis ?? Het is niet constant even erg hoor. Maarw at bedoel je met terugdraaien Rota ?? Tegen draaien of dezelfde richting. Dan neem ik aan dat je wel extra duizelig word eventjes, klopt dat ?? Heb inderdaad erg veel reactie's gehad waar ik heel erg blij mee ben Rota. Zoals hete r nu uitziet gaan we morgen samen even naar de huisarts terug maar of dat zin heeft ?? Die neusspray was die voor het duizelen ?? Een lieve groet terug van hier.

label.Geplaatst op 2006-03-29 16:40:46


Hoi, jeetje wat vind ik dit allemaal ellendig voor je. Ik denk ook niet dat het psychisch is, hoor. Alleen dat je moet uitkijken dat het niet door angst erger wordt (is makkelijker gezegd dan gedaan...). Natuurlijk zegt iedereen dat je naar buiten moet, juist om je aandacht even op wat anders te richten...Autorijden lijkt me inderdaad geen goed idee. Niemand wil dat je een ongeluk krijgt. Ik wilde alleen even aangeven dat het niet perse iets heel ernstigs hoeft te zijn...Ja, mijn man had ook oorsuizen e.d. kon ook slecht tegen geluid. Hij heeft hiervoor beconase en flixonase gekregen. Het heeft toen nog wel een week of acht geduurd voordat hij klachtenvrij was. Je moet je hoofd dezelfde richting uitdraaien als dat je deed toen je duizelig was, dus eigenlijk gewoon dezelfde beweging nog een keer maken. Eerst wordt het erger en daarna stabiliseert het. Je hebt in je oor namelijk evenwichtssteentjes, als je een virus of een flinke verkoudheid hebt komen die steentjes in teveel vocht te liggen, waardoor ze bij bewegen andere bewegingen maken dan normaal. Daar raakt je evenwichtsorgaan van uit balans. Door dit vocht te verminderen, d.m.v. neusdruppels, gaan de steentjes weer goed werken. Ik kan natuurlijk niet weten of jij dit ook hebt, maar het lijkt er wel verdacht veel op. Probeer je in ieder geval voor te houden dat er uiteindelijk, tijdens of na zo'n aanval, niets ergs gebeurt (?!,niet echt bewustzijnsverlies e.d., misschien word je dan iets minder angstig. Eeeennnn, natuurlijk terug blijven gaan naar je arts. Benadruk dat je dit echt niet kunt volhouden op deze manier en dat hij nu toch echt onderzoeken gaat plannen. heel veel sterkte en een dikke knuf van Rota

label.Geplaatst op 2006-03-31 16:38:05


Lieve Dora en alle andere mensen. Nou zeg, mijn man en ik zijn dus vanmorgen na 4 weken duizelen en bijna flauwvallen weer naar de huisrts gegaan. Net als bij de eerste keer hadden we de vervangende huisarts die mij ook heeft geholpen toen ik onderuit was gegaan in het winkelcentrum vanwege de plotselinge duizeligheid. Ik mijn verhaal gedaan en hij de nodige onderzoeken. Hij heeft me van alles laten doen en bevestigde dat hij, hetgeen hij 4 weken terug zag in mijn ogen niet meer aanwezig was,dus dacht hij dat dit waarschijnlijk een soort van angst was dat over was een gebleven door die aanvallen. Ik vertelde hem dat ik de laatste 2 dagen bij mezelf had gemerkt dat ik af en toe in paniek raakte (hyperventilatieaanvallen) en dat ik een halve oxazepam had genomen en dat daarop de duizeligheid minder was geworden. Ik vertelde hem dat ik, hoewel ik elke 6 weken een vit. B12 injectie krijg toch het gevoel had dat ik iets tekort kwam in mijn lijf. Doordat ik die B12 krijg is mijn HB altijd hoog maar, en dat is het jammere ervan, intussen ik wel een ijzertekort kan hebben. De huisarts betwijfelde dat omdat ik ook een mooie rode kleur op mijn wagen had. Ik zei dat dat weer een bijwerking was van de tryptizol die ik inneem en dat ik juist elke dag die rode kleur wegwerkte met make-up zodat niet iedereen steeds zal vragen of ik het zo warm heb. Dus oke, de ass. deed mijn bloed prikken en jawel; bingo, een HB van aper 6 1/2. Dus toch waar. Nu heb ik voor 4 weken staalpillen mee gekregen. Dus waarschijnlijk heb ik die duizelingen daardoor, of word het er door versterkt. De eerste keer was het wel duidelijk het evenwichtsorgaan, toen ik onderuit was gegaan. Dat kon hij toen ook duidelijk zien vertelde hij. Maar dat was nu niet meer in mijn ogen. Verder heeft hij testjes gedaan zoals me achterover laten vallen, en dan keek hij steeds in mijn ogen of dat het evenwichtsorgaan iets aangaf, maar dat was dus niet meer. Dus nu elke dag ijzer slikken. Daar zullen ook wel weer de nodige klachten van komen maar ja je moet iets. Ik slik al zoveel. Hij gaf me ook nog 10 tabletjes oxazepam mee waarvan ik in paniek een halfje kan nemen. Maar dat is gewoon voor nood als het echt niet gaat. Ik mag hopen dat het over een weekje al beter zal gaan. Denk niet dat het snel zal werken die staalpillen. Vraag me alleen af hoe ik aan die lage HB kom ?? 1 1/2jaar geleden heb ik enorm gevloeid en erg veel bloed verloren, maar toen is het HB geprikt bij de gynaecoloog en dat was goed. Na een curettage ging het 3 maanden goed waarna het hevige vloeien weer opnieuw begon. Toen is er na 6 weken een mirenaspiraal geplaatst en dat heeft geholpen, heb niet meer gevloeid sindsdien, heerlijk. Had het niet geholpen dan had de baarmoeder eruit gemoeten, dus dan liever maar de mirena. Zou ik daarvan nog steeds die lage HB kunnen hebben nu ?? Ik denk nu gelijk alweer aan bloedende poliepen in de darmen ofzo. Maar dat zal ik toch uit mijn hoofd moeten zetten. Ik wilde dit toch graag even met jullie allemaal delen. Maar die lage HB blijf ik toch raar vinden. Hopelijk hebben we dit weekende een wat rustigere zaterdag en zondag. Nu weet ik in elk geval wat er aan de hand is en hoop op betere dagen. Liefs van hier.

label.Geplaatst op 2006-03-31 21:08:36


Sorry Rota ik zie nu pas dat het niet Dora is, hoe kom ik daar nu weer bij ?? jeetje de oude dag denk ik. Of misschien komt het omdat we binnenkort opa en oma ga worden. Sorry nogmaals.

label.Geplaatst op 2006-03-31 21:11:28


meid, geeft toch niets. Geniet jij nou maar lekker van het grootouders worden, geweldig om naar uit te kijken toch. Tja, een lage HB kan door allerlei oorzaken komen, hoeft echt niet persee iets ergs te zijn, hoor, dit hoor je trouwens vrij vaak bij mensen die B12 injecties krijgen. Ik hoop dat je met die staalpillen een hoop oplost. Ik weet niet of je van een rood wijntje houdt, maar twee glazen per dag doet wonderen bij een te laag HB. Wel effe geduld hebben hoor voordat het gaat helpen. Waarom maak je je druk om bloedende darmpoliepen. Heb je dat aan je ontlasting gezien...Ik zelf heb een hb van 11....Ik zweet me voortdurend kapot en heb het altijd warm. Is ook niet echt de bedoeling, maar ik moet het er maar mee doen. Ik hoop van harte dat dit je klacht oplost....blijf vertrouwen hebben dat alles goed komt. Blijf naar je arts gaan zolang dat niet het geval is, voel je vooral geen zeur, want dat ben je niet! Ik denk aan je. Laat je nog af en toe effe horen hoe het met je is? groet en een knuffel, Rota

label.Geplaatst op 2006-04-01 13:56:19


Nee hoor Roat ik heb geen bloedende dingen. Maar ik dacht eraan omdat mijn vader dat heeft gehad. Had bloedarmoede waarvoor ze op zoek gingen waar het van kwam. Had ie kwaadaardige darmpoliepen dus vandaar. Ja meid, je kan beter niet alles weten eigenlijk, dan maak je je vaak geen zorgen. Ik heb begrepen dat het niet een twee drie helpt die staalpillen, maar er word nu in elk geval aan gewerkt. Raar tochd at je zelf vaak voelt als er iets niet in de haak is. De dokter keek ook zo van; nou ja, je heeft dus toch gelijk. Natuurlijk laat ik van me horen watd acht je daan, ik heb zoveel aan jullie te danken op dit forum. Groetjes van hier.

label.Geplaatst op 2006-04-01 14:16:52


ik heb daar ook last van en mijn arts zegt dat je daar mee moet leren leven. het ergste wat je kunt overkomen is dat je flauw valt en daaarna kom je gewoon weer bij. het is lastig maar niet gevaarlijk.

label.Geplaatst op 2006-07-23 15:56:59

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren