© 2024 solvo B.V.

Wie weet wat ik heb ??

Ik ben Johan, 32 jaar, en heb sinds kort last van blaasjes die spontaan opkomen en heel erg jeuken. Ze verschijnen niet op bepaalde plaatsen maar het varieert steeds. Ook kunnen ze tien minuten later weer weg zijn. Ze komen op m\\\'n benen, in m\\\'n liezen op m\\\'n armen enz. enz. Zelf dacht ik direct aan een allergische reactie, maar er is totaal niets verandert in m\\\'n leefpatroon en/of eetgewoonten. Vooral \\\'s avonds in bed kan het behoorlijk jeuken en moet ik oppassen dat ik de boel niet kapot krab. Heeft iemand misschien een ideetje wat ik heb of herkend iemand deze symptonen? Dan hoor ik het graag van je! Bijvoorbaat dank, Johan


Hallo johan, misschien heb je wel last van zonneallergie?!?! succes ermee! groetjes

label.Geplaatst op 2004-08-07 16:34:12


Hallo Johan, Ik heb precies hetzelfde mee gemaakt!!!!! En soms nog trouwens. In de eerste plaats zou het een teken zijn dat je galbulten hebt. Bij mij kwamen precies dezelfde klachten door een allergie voor bepaalde medicijnen. Bij mij is er uitgekomen dat ik een nsaid allergie heb. Ik zou het zeker laten onderzoeken door je huisarts, de beschrijving klopt precies met mijn ervaringen. Sterkte, Veel liefs Jocha

label.Geplaatst op 2004-08-09 21:16:22


Het zou gordelroos kunnen zijn kijk eens op http://nhg.artsennet.nl/upload/104/patbrieven/s8a.htm

label.Geplaatst op 2004-08-23 23:39:59


Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts.....Johan ....??? Je hoeft heus niet gelijk allerlei allergietesten te doen hoor...de boel goed uitleggen.. En vooral zeggen wanneer het begonnen is. Groetjes, Chaira... ;-)

label.Geplaatst op 2004-08-24 08:48:30

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren