© 2024 solvo B.V.

Wie weet wat toelatingstest verpleegkundige inhoud?

Ik wil de mensen, die op mijn vorige bericht hebben gereageerd, bedanken voor de tips. Ik heb een positief bericht gekregen van een ziekenhuis in Den Haag. Over een paar weken mag ik een aantal schriftelijke tests afleggen. Mijn vraag is wat ik me daarvan voor moet stellen. Dit omdat ik me dan een klein beetje kan voorbereiden. Alvast bedankt!


Hoi Sas, Gefeliciteerd dat je aangenomen bent!! Heel leuk! Ga je naar de Mondriaan? Daar heb ik ook opgezeten. (2jaar). Ik zou niet weten wat die tests inhouden. Misschien alegemene kennis om te kijken hoe ze je opleiding aan bieden... ik heb geen iedee! Misschien iemand anders. Ik heb het zelf niet meegemaakt. Ik werd aangenomen in Zoetermeer als leerling verpleegkundige en kon zonder tests beginnen met 9 maanden naar school en dan werken en leren in het ziekenhuis. Hebben ze niets gezegd over wat het inhield?? Heel veel succes in elk geval!!! Groetjes K

label.Geplaatst op 2006-09-28 21:31:34

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren