© 2024 solvo B.V.

Wie weet...? Lees a.u.b. en help!

Ben ik even blij dat er een forum als dit bestaat, harstikke handig en interessant! Het probleem bij mij is op het moment, dat ik last heb van de volgende symptonen: - Duizeligheid op het werk en na bewegen (soms al na het traplopen) Ik moet me dus, vaker dan anders, corrigeren om niet te veel te schommelen. - Concentratie-verlies op het werk, dit is niet extreem, maar wel vervelend, dit gaat dan mede gepaard met de duizeligheid. - Hoofdpijn, soms drie dagen achter elkaar, vooral als ik me ingespannen heb. Hoeft niet altijd extreem te zijn, maar voel het wel! - Verminderde eetlust - Af en toe dagen met overdreven winderigheid - Soms gevoelige ogen Waar zou dit op kunnen wijzen? Ik raadpleeg in ieder geval mijn arts, maar die is (zoals gewoonlijk als je hem nodig hebt, lekker op vakantie) dus dat wordt na het weekend! Ik dacht zelf aan bloedarmoede, maar dat is de vraag natuurlijk! Overigens heb ik een ondergewicht, alleen heb ik hier nog nooit last van gehad, ik eet meer dan voldoende de hele dag door en kan me dus niet voorstellen dat het hier aan zou kunnen liggen! Alvast bedankt, groeten van Kees


Beste Kees, Ja, je moet in elk geval je Hb laten testen. Een te lage waarde kan door ijzertekort komen maar ook door foliumzuur- of B12-tekort. Vooral het laatste kan vervelende gevolgen hebben. Kijk voor de zekerheid toch even op: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/ Henk

label.Geplaatst op 2004-05-19 16:20:54


Beste Keesfan, Wat had je gedacht van een Burn-out? Ik ben welliswaar geen arts maar lees regelmatig medische redactionele stukken. En uit het geen wat ik hierin heb gelezen, denk ik hier het eerste aan. Misschien dat je huisarts ook zegt dat het vorm van depressiviteit is. Veel succes bij het omgaan met, ongeacht wat de diagnose is, je klachten.

label.Geplaatst op 2004-06-19 10:48:22

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren