© 2024 solvo B.V.

Witte ontlasting

sinds drie dagen heeft mijn dochter van vijf jaar witte ontlasting ze voelt zich niet ziek eet wel goed moet ik mij zorgen maken en naar de huisarts gaan of kan het geen kwaad. alvast bedankt voor jullie reactie.


Honden hebben dat ook wel eens, door een tekort aan bepaalde stoffen. Ik zou zeker naar de dokter gaan, vooral omdat het om een kind gaat!

label.Geplaatst op 2004-03-07 13:00:06


Ik zou dit wel even na laten kijken inderdaad.Heb je ook gezien hoe de kleur van haar urine is?

label.Geplaatst op 2004-03-07 21:21:06


hallo allemaal, gelukkig de ontlasting van mijn dochter is weer gewoon. Ik heb voor de zekerheid nog wel even de dokter gebeld. Die zei als het weer terug kwam ik even langs moest komen en ik hoefde niet meteen aan geelzucht te denken. De urine was ook niet donker.

label.Geplaatst op 2004-03-09 14:16:40


nee ik heb nog niet kunnen zien ze heeft bij oma gelogeerd. en zei vertelde me het, maar ze heeft verder nergens last van. Mijn moeder haalde nog wel even aan dat het geelzucht zou kunnen zijn (zij heeft een gezin verpleegd die geelzucht had)maar daar zijn meer symptomen en die heeft ze niet vandaar deze vraag hier misschien dat er meer mensen waren die dat wel eens vaker hebben gezien.

label.Geplaatst op 2004-03-08 10:26:41


gelukkig maar he succes verder

label.Geplaatst op 2004-03-10 09:57:36


ik dacht inderdaad ook aan geelzucht,daar zie je vaak bij dat de urine dan erg donker is.Ik zou het toch even in de gaten houden en evt even de huisarts vragen om raad. succes

label.Geplaatst op 2004-03-08 14:25:50

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren