© 2024 solvo B.V.

Wratten

ik heb nu al paar jaar veel wratten op mijn hand. is nu al 4 keer aangestipt maar helpt niks. huidarts zegt dat die er niks meer aan kan doen en dat ik gewoon moet wachten tot ze weg gaan maar ik vind ze echt vies lijken is er niks anders wat er te doen valt?


Ja, die dokter is gewoon lui, want hij kan ze weg branden of laten wegbranden door een dermatoloog. Vraag een verwijzing naar een dermatoloog. Die brand ze dan weg, of eigenlijk vriest hij ze weg. Zeg dat je je vreselijk schaamt en dat er iets aan gedaan MOET worden.

label.Geplaatst op 2005-07-11 10:44:01


maar dat is al 4 keer gebeurd door een huidarts weg vriezen heeft bijna geen nut de top valt er af verder en verder niks

label.Geplaatst op 2005-07-12 11:55:28


hoi hoi alles goed. wat ik nu ga zeggen is ouderwetse tip wat ik als kind heb gedaan omdat me oma dat zij .ik vondt er vies maar dé uiteindelijk wel.ik moes elke achten over me hand plassen,je zult wel denken nu bababa .zo dacht ik ook. maar toen toch maar gedaan naar een maand of waren ze weg me twee handen zaten er onder echt erg.maar ochten urine helpt er tegen .probeer maar is uit. anders raart ik je aan om is naar je huisarts tegaan of een stik tekopen wat niet helpt vaak mijn ervaring hoor maar succes groetjes maaike28

label.Geplaatst op 2005-07-20 23:32:25


Hoi Je kunt bij een reformzaak een klein stiftje kopen. Paars gekleurd de naam is me even ontschoten. het ziet eruit als een labello staafje, 3 keer je wratten ermee aanstippen en ze blijven weg.

label.Geplaatst op 2005-08-17 16:25:40

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren