© 2024 solvo B.V.

Wratten

Ik heb sinds een paar maanden allemaal kleine wratjes onder mijn borsten tot aan mijn navel. Ik weet best wel hoe je wratten moet behandelen, maar deze zijn zo klein dat je ze bv niet aan kan tippen, want dan raak je veel huid. Hoe los ik dit op??????


Mijn vrouw heeft dezelfde problemen,ben benieuwd naar eventuele reacties.

label.Geplaatst op 2005-08-27 22:13:58


ik zou naar de huisarts gaan. als die het niet zelf kan kun je misschien een verwijzing naar een dermatoloog krijgen, misschien heeft die een behandeling hiervoor.

label.Geplaatst op 2005-08-28 00:34:00


Is mijn vrouw naar de dokter geweest voor iets anders,vergeet ze dit....dus zal volgende week het telefonisch spreekuur bellen...

label.Geplaatst op 2005-09-02 21:06:43


jammer, maar ik wacht af

label.Geplaatst op 2005-09-07 07:20:35


De kleine witte wratten kunnen waterwratjes zijn, deze komen over het algemeen bij kleine kinderen voor en zijn heel erg besmettelijk. doordat men per ongelijk met een open wrat in aanraking komt verplaats je de wrat over een grotere afstand. omdat het vocht zich via de handen verspreidt. Om zeker te zijn dat dit waterwratjes zijn moet je naar de huisarts. deze zal dan een behandeling geven zodat de waterwratjes verdwijnen. doe je er niets aan en het zijn waterwratjes dan kan het alleen maar meer worden. indien het geen waterwratjes zijn kan men bij een reformzaak een klein staafje kopen voor ongeveer 6 euro, na behandeling of 3 hiermee verdwijnen wratten. het ziet er uit als een paars labello staafje. hopenlijk hebben jullie hier iets aan

label.Geplaatst op 2005-09-07 15:41:19


Helaas kan ik nog steeds niet zeggen wat al die zogenaamde wratjes zijn die mijn vrouw heeft,bellen naar belspreekuur wil ze niet zodat we moeten wachten totdat ze weer naar spreekuur gaat.Helaas kan ik uit de reacties niet vernemen wat die zogenaamde wartjes nu echt zijn.

label.Geplaatst op 2005-09-25 09:16:55


Volgens mij zijn het geen wratjes.

label.Geplaatst op 2005-08-28 16:03:59


hallo, bedankt voor uw reactie, maar wat zijn het dan wel volgens U??????

label.Geplaatst op 2005-08-28 19:11:37


Wist ik het maar Elviette,ik volg dit in de hoop dat iemand een middeltje weet.Mijn vrouw wil er niet mee naar de dokter gaan.

label.Geplaatst op 2005-08-28 20:12:26


zijn het geen waterwratten??? bij de huisarts is er een goed zalfje voor en je moet er niet te lang mee lopen want het is besmettelijk en breidt zich verder uit. mijn dochtertje heeft ze ook.

label.Geplaatst op 2005-08-30 09:10:31


Volgens mijn dochter die net binnenstapt zijn het geen waterwratten,maar volgende week gaat mijn vrouw naar de dokter en vraag het meteen.Advies dokter zal ik hier plaatsen.

label.Geplaatst op 2005-08-30 10:12:38


ik heb geen idee wat waterwratten zijn, maar ik ben benieuwd wat de dokter van Uw vrouw zegt.

label.Geplaatst op 2005-08-31 21:13:09


morgen weten we meer,ik laat het weten !!!

label.Geplaatst op 2005-09-01 17:28:59


Juist Glibber

label.Geplaatst op 2005-09-01 17:48:52

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren