© 2024 solvo B.V.

Wratten

Hallo, ik heb heel erg last van wratten zowel op m,n voeten als op m,n handen. Het worden er steets meer! Maar iniedergeval, ik heb allemaal middeltjes geprobeerd: Formule W noxacorn wartner maar egt helemaal niets heeft ook maar een klein beedje geholpen. Ik heb ze nu al 5 jaar ofzo en ze verspreiden zich vreselijk. Ze gaan echt niet zomaar weg! Als ik naar de huisarts zou gaabn zal er het zelfde met m\'n wratten gebeuren als met wartner... Hoe gaan ze wel weg?


Hoi je moet wél naar de huisarts gaan, want als hij ziet dat al deze middeltjes niet werken, dan kun je door naar de dermatoloog. En die heeft misschien nog andere oplossingen.. nouja misschien.. er ZIJN andere oplossingen. Zelf had ik onder m'n voet vrij veel wratten, 1 ter grote van een 2 euro stuk zelfs op een gegeven moment. Aanstippen bij de huisarts was eignelijk te pijnlijk. Bij de dermatoloog zijn ze toen weggebrand, dit gebeurd onder narcose. Dit is een vrij extreme manier.. maar werkt een stuk beter dan al die andere wratttenmiddeltjes. En mocht zelfs dat niet werken dan heeft hij ook nog andere middeltjes en oplossingen. Het heeft lang geduurd, maar inmiddels zijn mijn wratten nu 2 jaar weg.. door de behandeling? of door het verdwijnen van het virus? geen idee.. uiteindelijk schijnen ze ook vanzelf te verdwijnen zeggen 'ze' maar ok, misschien heb je hier iets aan! M.

label.Geplaatst op 2005-06-25 22:07:04


Wegbranden is wel een oud en pijnlijk middel [hebben zij bij mij ook gedaan ,zonder verdoving] Maar mijn dochter had ze ook, en die zijn door middel van bevriezen en weg lepelen weg gehaalt, zij heeft ze niet meer terug gekregen en de huisarts doet dit zelf Bij mij zelf na het wegbranden kwamen die krengen weer terug, ik ben er vanaf sinds ik zwanger was zijn toen verdwenen en heb ze nooit meer terug gehad coba

label.Geplaatst op 2005-06-29 22:10:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren