© 2024 solvo B.V.

Xyzal

ik heb een dringende vraag. ik heb al best lang laast van hooikorst.. nu heeft mij docter xyzal voorgeschreven. ik moet zegen een erg goed medicijn. maar mijn vraag is hoe werkt die medicijnen met de pil. ik ben er nu echter nog niet afhankelijk van. maar voor de toekomst zou ik graag wat meer over het medicijn te weten willen komen. alvast bedankt. gr melanie


Je hoeft dit helemaal niet het hele jaar te slikken. Alleen in de maanden dat je klachten hebt. Dat is het hele idee van hooikoorts.

label.Geplaatst op 2005-07-07 22:10:01


Ja dat snap ik :). maar ik heb er meestal in het voorjaar last vn dus misschien is het belangrijk om het te weten voor volgend voorjaar. bedankt in ieder geval voor je reactie !

label.Geplaatst op 2005-07-08 13:45:50


Je kan het in ieder geval gewoon gebruiken in combinatie met de pil, als dat je vraag wel is. Als dit je vraag ook niet is, dan moet je je vraag even wat beter formuleren.

label.Geplaatst op 2005-07-08 21:26:47


dat was me vraag ja .. bedankt co !. weetje ook misschien of de pil dan gewoon nog veilig is ?

label.Geplaatst op 2005-07-10 20:35:15


Die is nog veilig. Meestal staat zoiets ook gewoon in de bijsluiter. Als het niet in de bijsluiter staat, dan zal het ook wel niet zo zijn. In de huidige juridische samenleving zal er geen fabrikant van een medicijn zijn die het in z'n hoofd haalt om dat niet te vermelden als dat bekend is.

label.Geplaatst op 2005-07-10 22:12:03

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren