© 2024 solvo B.V.

Zetpil inbrengen

Hoi, Ik heb een vraagje, Weet iemand van jullie of je staand een zetpil in mag brengen. Wij hebben een client, die graag staand bij de wc. de zetpil ingebracht wil hebben. Nu kreeg zij te horen van één van mijn collega\'s dat je daar een toeval van kunt krijgen..Ik kan hier niets over vinden op internet. Weet iemand of dit waar is, of kan het geen kwaad om een zetpil staand in te brengen? alsvast bedankt! Groetjes Marisje


Ik heb hier zelf nog nooit van gehoord,wij doen dat ook wel eens staand. Maar meestal is het makkelijker als de patient ligt.

label.Geplaatst op 2006-04-21 14:20:47


Ik vond het ook al wel vreemd, Ik ben nog eens verder gaan zoeken op internet en toen vond ik toch nog een site waarop staat dat het wel kan... Als liggen niet meer gaat, dan kan diegene op de hurken gaan zitten of voorovergebogen gaan staan. Blijkbaar kan het dan geen kwaad. Anders zouden ze het er wel bij vermelden, en dat stond er verder niet.

label.Geplaatst op 2006-04-21 14:35:10


Als je bij jezelf een zetpil inbrengt, ga je er dan ook bij liggen? Ik niet hoor! ;)

label.Geplaatst op 2006-04-22 15:04:43

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren