© 2024 solvo B.V.

Ziekenhuis materialen

Beste mensen, Sinds korte heb ik, met een paar vrienden, een humanitaire stichting opgericht. We willen graag ziekenhuis materialen zoals oude bedden, couveuses, dialyse machines, labs materiaal etc...vervoeren naar ziekenhuizen in het zuiden van Algerije. Vorige jaar was mijn vrouw voor (gelukkig)een korte opname in de stad Djanet ten zuiden van dit land opgenomen. We waren erg geschroken over het materiaal gebrek in dit streekziekenhuis. Daar moest de patient zelf, in de messte gevallen, zijn eigen linnengoed meenemen. Hoewel het personeel zijn best deed om de patient de maximale comfort aan te bieden, bleef de materiaal het grootste probleem. Wie kan ons helpen? Als u weet dat in uw ziekenhuis materiaal weg moet of u hebt een contactpersoon voor mij, dan laat het s.v.p. aan mij weten. Mocht onze aankomende actie geslacht zijn, dan deel ik graag de foto\'s met u mee. Vriendelijke groet, Atman

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren