© 2024 solvo B.V.

Ziekenhuis werkstuk hulp aub

Hoi allemaal, Voor een heel belangrijk werkstuk voor school ben ik opzoek naar informatie. Ik heb overal gezocht en heb heel wat sites bekeken maar kon nergens informatie vinden wat ik nodig heb. Ik heb ook zelf een ziekenhuis bezocht en gevraagd naar informatie , maar helaas heb ik die niet gekregen. Ik heb me geregistreerd hier op het forum zodat iemand me misschien kan helpen ( met spoed ) Ik ben dus opzoek naar de volgende dingen: -Wat is het economische aandeel in een ziekenhuis? -Informatie over verzekeringen -Hoe krijgt een ziekenhuis haar geld -Hoe word het pand betaald en door wie Mocht dit topic niet kunnen, dan mag het verwijderd worden. Ik zoek dus heel veel informatie over de dingen die ik hiervoor genoemd heb. Alvast bedankt !


Hallo, Op www.erasmusmc.nl bij Organisatie kan je misschien wat vinden. Heb hier onder een klein stukje gekopieerd, misschien kan je hier verdere onderwerpen vinden of doorlinken. Veel succes! Groetjes, Rea Van 2001 tot 2003 is door een nieuw gevormde projectorganisatie gewerkt aan de praktische uitwerking van de uiteindelijke integratie.De verzamelde bevindingen van deze projectgroepen is vastgelegd in de projectrapportage die we als vervolg op de nota Bouwstenen, “Nudamentum ”(bouwmateriaal) noemen. Immers, wat nu is vastgelegd is slechts het bouwmateriaal dat uiteindelijk - door de inzet van alle medewerkers van het Erasmus MC -zal moeten leiden tot een completere en efficientere organisatie. Projectrapportage november 2003 “Nudamentum” (volledig: 3,2 MB) De rapportage bestaat uit de volgende hoofdstukken die ook afzonderlijk kunnen worden ingezien: * Projectgroep 1 Besturingsmodel ( 466 kB) * Projectgroep 2 Arbeidsvoorwaarden en Sociaal Beleid ( 1,5 MB) * Projectgroep 3 Informatievoorziening ( 227 kB) * Projectgroep 5 Geldstromen en Financieel Beleid ( 502 kB) * Projectgroep 6 Gebouwen en Facilitaire Voorzieningen ( 274 kB) * Projectgroep 7 Externe inkomsten en kennisexploitatie ( 258 kB) * Diversen ( 252 kB) * “Nota Bouwstenen EMCR” (Projectrapportage oktober 1999) ( 1,2 MB)

label.Geplaatst op 2006-03-29 10:13:01


Misschien kun je iets vinden in de bieb, een boek over b.v. Management in de gezondheidszorg

label.Geplaatst op 2006-03-31 13:47:58

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren