© 2024 solvo B.V.

Ziekenhuishond

Ik ben op zoek naar informatie over met een hond kinderafdelingen bezoeken in het ziekenhuis. Al geruime tijd zie ik tijdens dierenprogamma\'s honden die na een gedragstest en een grondige wasbeurt zieke kinderen in een ziekenhuis opzoeken om deze even hun ziekte te doen vergeten. Dit zijn meestal engelse programma\'s. Ik vraag me af of dit ook in nederlandse ziekenhuizen gebeurt en bij welke instantie je hiervoor moet zijn. Ik vind dit namelijk grandioos voor deze kinderen en ik heb een super-hond hiervoor! Groetjes, Petra en hond Happy

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren