© 2024 solvo B.V.

Zijn hier mensen bij wie de speekselklier is verwijderd

Ik wil graag in contact komen met mensen die een operatiae hebben ondergaan waarbij de gehele oorspeeksleklier (glandula parotis) is verwijderd. Ik zie zelf zo\'n operatie tegemoet en heb wat vragen waar de artsen niet goed antwoord op kunnen geven. Ik vraag mij bijvoorbeeld af hoe het is om te leven met het syndroom van Frey, hoe erg dat nog is na behandeling met botox en ook hoe het gezicht eruit komt te zien na zo\'n operatie. Is de \'kuil\' die dan ontstaat groot, of zie je dat bijna niet? Als je zelf zo\'n operatie hebt gehad of mensen kent, mail dan alsjeblieft!

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren