© 2024 solvo B.V.

Zoute smaak in mond

Sinds twee weken zonder aanwijsbare reden heb ik vaak een zoute smaak in mijn mond en soms last van overvloedig speeksel in mijn mond. Gebruik geen medicijnen. Heeft iemand een advies hoe hier vanaf te komen of wellicht weet iemand wat de oorzaak hiervan is.


Ik heb dat altijd vlak voordat ik moet overgeven. Komt het vanuit de 2 achterkanten van je mond? Zeg maar vanachter je 2 bovenste verstandskiezen achter vandaan? Als ik een uitgeperste citroen met water en suiker drink, en ik neem een slok, slik het door en wacht dan even, dan komt dat zoutige water ook een beetje in mijn mond stromen. Raar eigenlijk he?

label.Geplaatst op 2006-03-14 13:05:15


Ik heb sinds drie weken een zoute smaak in mijn mond. Ik denk dat het begonnen is na een migraine-aanval, maar het is ook wel zo dat ik een week vroeger bij de tandarts ben geweest voor een losgekomen kroon. Waarmee heeft het te maken? Nooit gehad vroeger.

label.Geplaatst op 2006-04-05 09:53:01


Erg irritant die zoute smaak in je mond. Ben er wel veel door gaan snoepen. Ik dacht dat dit geen bijwerking was van Seroquel (dat gebruik ik nml.) Waar wordt dat dan eigenlijk door veroorzaakt? Enne weet niemand er huis/tuin- en keukenrecepten om er vanaf te komen? grtttzzz

label.Geplaatst op 2007-06-21 18:12:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren