© 2024 solvo B.V.

Zwangerschaptest

Van sommige hoor ik je kan het elke ochtend doen,of elke dag maak niet uit, en van andere hoor ik weer, als je menstruatie heb die dag doen ,als je het nog niet ben. Hoe en wat?!! weet iemand het?!


Je kunt een test doen vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden en dan het liefst met ochtendurine.Staat toch ook op de verpakking???

label.Geplaatst op 2006-03-30 17:17:49


ja dat dacht ik ook dat was vroeger zo, ik heb heel de bijsluiting zitten lezen staat er ook niet bij. bij andere zwangerschaptesten mischien wel ?!

label.Geplaatst op 2006-03-30 21:55:15

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren