© 2024 solvo B.V.

Zware moeheid

Hi allemaal ik heb sinds een tijdje problemen met mijn moeheid. Kan dit gevolgen hebben als ik teweinig drinkt of eet? Of zijn mogelijk ziektes in het spel om dat tekunnen hebben?


er zijn enorm veel oorzaken voor moeheid, dus deze vraag is zo niet te beantwoorden. in de eerste plaats is het belangrijk gezond te eten en genoeg te drinken (volgens de richtlijnen van het voedingscentrum). regelmaat in naar bed gaan en opstaan is ook belangrijk, let ook op je bed en slaapkamer (hier is genoeg over te vinden op internet). blijf je toch vermoeid ga dan naar de huisarts om te overleggen. heb je veel stress op je werk of in je leven dan kun je hier trouwens ook moe van zijn, dit kun je ook met je huisarts bespreken. groetjes

label.Geplaatst op 2005-10-28 16:08:55

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren