© 2024 solvo B.V.

Zweethanden/voeten en oksels

ik heb last van zweethanden en voeten, best erg, maar niet extreem. Ik vind dit erg vervelend, zeker op verjaardagen waar ik iedereen een hand moet geven. Ik durf ook nooit bij andere mijn schoenen uit te doen, omdat deze dan stinken of mijn sokken nat zijn. en donkere t-shirts kan ik niet dragen, omdat ik dan van die zweetplekken in mijn oksels heb. heeft iemand hierop een oplossing? groet, martine


Koop katoenen sokken en ook katoenen ondergoed. Dit geldt ook voor de Bh. Iets met nylon of syntetisch is veel verkocht, maar pretiig is het niet. Natuurlijk is transpireren heel vervelend, en ik weet niet hoe oud u/ jij bent, maar veelal gaat het ook over en is het in de pubertijd wat erger. En draag onder je t shirt een katoenen hemd, dat helpt ook prima. Maar ondanks dit alles, moet je er niet van uit gaan dat het dan over is, wel minder!! in extreme gevallen kun je doorverwezen worden hiervoor. Succes.

label.Geplaatst op 2006-07-05 18:03:32


Deze suggestie over katoenen stoffen dragen is algemeen bekend. Het helpt niets tegen zweethanden of voeten. Doorverwezen worden naar wie?? Een arts kan er ook niets aan doen: huisarts niet; homeopaat niet; paranormaal genezer niet. Maar ik ben zeer geinteresserd naar iemand die de zweethanden van mijn 16 jarige dochter kan verhelpen. Zij heeft er al haar hele leven last van!!

label.Geplaatst op 2006-07-09 16:02:54


Eeen kennis/ oudcollega van mij ging langs bij iemand en die accapunctuur heeft gedaan. Hij had er baat bij. Weet zo niet bij wie het was, maar er zijn er vast meerdere die dit kunnen. Succes.

label.Geplaatst op 2006-07-10 18:11:48


Er is wel degelijk iets tegen te doen. Allereerst bestaan er bepaalde oplossingen (aluminiumchloride) die het zweten enigszins kunnen inperken. Daarnaast zijn botox-injecties in ernstige gevallen het overwegen waard. Gewoon even langs de huisarts gaan dus.

label.Geplaatst op 2006-07-11 20:33:18


maar,waarin wordt dan gebo-toxed? tegen zweten? ik was al een keer bij de huisarts tegen zweten, b.v. in mijn gezicht,op de rug en borst. hij zei,dat hij daarover nog nooit geleerd had en stuurde me naar homeopaat,waarheen ik niet gegaan ben. ik denk dat zweten vele oorzaken heeft (heb iets erover gelezen) je psyche kan de oorzaak zijn maar het volgende geldt voor weinigen, er kunnen ook hartklachten zijn. etc. zeg het maar als ik het mis heb maar (ik ga nu naar een andere ha.)

label.Geplaatst op 2006-07-12 10:44:25


Je huisarts stuurt je naar een homeopaat? Hmm, apart. Waarom botox werkt? Botuline toxine blokkeert de overgang van zenuw naar de zweetklier (net als de overgang van zenuw naar spier, waardoor de spier slap wordt; dit geeft een glad effect van het gezicht). Dit wordt echter alleen toegepast als het zweten erg lokaal is (bv alleen oksels). Je kan namelijk moeilijk de hele huid gaan inspuiten.

label.Geplaatst op 2006-07-12 18:45:57


Ik wil even reageren op dit berichtje. Ik heb ook zo.n last van zweetvoeten e.d. Ik kreeg van mijn dokter gelijk ALUMINIUMCHLORIDE-OPLOSSING 20% FNA Het helpt fantastisch... Ik durfde ook geen schoenen uit te doen.. Bij mij kwam t door paniek en angstaanvallen. Groetjes Emmy

label.Geplaatst op 2006-08-25 18:25:24


hoi, Supermiddel helpt echt tegen zweten oksels en voeten. Syneo 5 verkrijgbaar bij da drogist en kost 18 euro. Ikzelf heb er heeeel erg last van gehad en was de wanhoop nabij maar dit spul helpt echt!!!! Succes ermee ik hoop dat je het gaat proberen. grtjs mozo

label.Geplaatst op 2006-10-07 21:52:25

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren